Witam wszystkich! Jestem nowy na Steemit!

in #polish7 years ago

Witam!
Posiadam konto na steemit od wczoraj i napisałem kilka postów po angielsku ale stwierdziłem, że warto poznać również polskich użytkotwników.

Tak więc kilka słów o mnie. Nazywam się Szymon, mam 17 lat (18stka za miesiąc ^^). Jestem typowym nastolatkiem. Interesuję się grami wideo, fotografią, kryptowalutami i informatyką.
Chodzę do liceum ogólnokształcącego do klasy biologiczno-chemicznej, wiążę swoją przyszłość z medycyną.
Lubię czas spędzać na graniu w gry, słuchaniu muzyki i przebywaniu z moją dziewczyną.

Kilka miesięcy temu spaliłem swoją kartę graficzną i niestety nie stać mnie na zakup nowej. Moim pierwszym celem finansowym związanym ze steemit jest naprawa komputera abym mógł dalej cieszyć się grami. Już za tym tęsknię.

Liczę na waszę rady i mam nadzieję, że spędzimy razem miło czas.

Pozdrawiam ^^

image

Sort:  

Witaj w klubie przyszłych milionerów!!

Cześć! Baw się tu dobrze ;)

PS karty graficzne nie służą do grania :P ale do kopania krypto ;)

Welcome to this great family. I hope you're going to make a lot of success.

Witaj na Steemit. Powodzenia!

Witam wśród Stymianów.
Oczywiście, że warto być też w naszym polskim gronie.
Pozdrawiam z Kalisza.

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dzięki za informacje ^^

Welcome to Steem. Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.
Please bookmark Steem BluePaper and Steem Whitepaper and don't miss reading when you have time.
All the Best!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55