You are viewing a single comment's thread from:

RE: #2 Inspiracje Kuchnią Świata 🌏: Mój przepis na sajgonki 🥢

in #polish7 years ago

Uwielbiam sajgonki. Kiedyś robiłem, ale jak dla mnie były za bardzo opite olejem.
100 metrów od mojego bloku znajduje się gastronomia z daniami azjatyckimi i tam mają sajgonki. Są przepyszne, pozostałe dania także. Stołuję się tam bardzo często. Uwielbiam taką kuchnię.
Sam też nakupiłem wszelakich przypraw takich jak, wino mirim, olej arachidowy, sos rybny, ostrygowy i wiele innych, które wykorzystuje w mojej kuchni. Dania są bardzo aromatyczne i smaczne. Mam niedaleko hurtownie z oryginalnymi przyprawami. Dla mnie wypas. Pozdrawiam.

Sort:  

Wow, widzę, że jesteś prawdziwym smakoszem! Jednak dania przygotowane z użyciem oryginalnych składników i przypraw (np. z takiej hurtowni) smakują zupełnie inaczej. Też uwielbiam olej archaidowy i sezamowy, taki prażony :)

Tak sezamowy także mam, ale trzeba go dodawać pod sam koniec ponieważ ma niską temperaturę palenia a smak jego czuć bardzo wyraźnie.. Za to arachidowy jest idealny, jeszcze ani razu mi się nie dymił.
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58213.71
ETH 2257.21
USDT 1.00
SBD 2.49