You are viewing a single comment's thread from:

RE: Finał XII edycja programu "Ognisty Ratownik - Gorąca Krew" i turnieju "Młoda Krew Ratuje Życie".

in #polish7 years ago

Przez wiele lat około 25 byłem honorowym dawcą krwi, dopóki choroba mi na to nie pozwoliła. Co trzy miesiące systematycznie. Mam nadzieje, że komuś to pomogło w co wierzę.
Dobry materiał. Pozdrawiam.

Sort:  

Jestem pewien, że darowana przez Ciebie krew uratowała wielu osobom zdrowie, a może nawet życie! Dzięki Ci za to!

Ciągle jestem Wdzięczny takim ludziom, jak Wy, Panowie @shogunma oraz @firesteem i innym, dzięki którym otrzymałem pomoc będąc 4x w szpitalu w stanie anemicznym na skutek krwotoku, podawano mi co najmniej w trzech przypadkach krew, w pewnym momencie miałem takie trudności z nabraniem wystarczającej ilości powietrza, za każdym oddechem koszmar, lecz wszystko się poprawiło po otrzymaniu transfuzji. Zapamiętam w wojsku oddawałem krew za przepustkę, to dawne czasy tak zwane łączenie przyjemnego z pożytecznym. Wszystkiego dobrego życzę i samych sukcesów!

Dzięki za miłe słowa. Pozdrawiam i życzę zdrówka.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63768.57
ETH 2478.16
USDT 1.00
SBD 2.54