You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zabrze okiem Wrocławianina

in #polish6 years ago

Większość rodziny mam na śląsku, skąd pochodził mój ojciec. Wszyscy byli górnikami i mieszkają w Miechowicach. Jeżdżę tam co roku, a czasami częściej. Do Wieszowy chodziliśmy na dyskoteki - pieszo przez las. Wspaniałe chwile tam spędziłem.
Jadąc do Miechowic w Tarnowskich Górach skręcam w prawo i na wysokości Wieszowy skręcam na Zabrze i przez Rokitnicę jadę do Miechowic aby dostać się na ul Francuską.
Teraz autem, ale wcześniej jeździłem pociągiem i będąc już przed Tarnowskimi Górami było czuć w powietrzu Śląsk. Pociąg przejeżdżał przez Radzionków, gdzie poznałem kiedyś wspaniałą dziewczynę i przy torach, chyba był to Bytom znajdowała się Huta i było widać przez okna potężne piece zawsze buchające płomieniami.

Pozdrowionka z pięknego i czystego miasta Kalisza.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64821.33
ETH 3466.08
USDT 1.00
SBD 2.51