You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Hi way". Teoria względności szczęścia i pecha

in #polish6 years ago

Oglądałem już dość dawno. Staram się nie omijać polskich filmów. Moja małżonka nie za bardzo, więc mogę w spokoju oglądać filmy zwłaszcza te najbardziej absurdalne i parodiujące wszelkie sytuacje.
Pozdrawiam.

Sort:  

O widzisz, to oboje jesteśmy odwrotni do inżyniera Mamonia z Rejsu. On szczególnie nie chodził na filmy polskie. :)
Ja również lubię polskie kino. Nowe produkcje zachodnie często odpuszczam, bo zniechęca mnie sztampa i komercja (czasem to chyba tylko efekty specjalne wyróżniają dany film), z kolei amerykańskie poczucie humoru nieszczególnie mnie bawi. Jakoś wolę nasze.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69300.96
ETH 3785.42
USDT 1.00
SBD 3.68