Sort:  

To super że udało się dzięki temu zwiększyć Steem Power :)) Im więcej SP w łącznej puli w polskiej społeczności tym większe zarobki dla wszystkich :)

Myślałem o wrzuceniu altcoinów, ale mam je przeznaczone na długi termin. Dwa lata minimum.
Wcześniej troszkę kupiłem za złotówki. Trochę ubolewam z niskiego SP, ale jak wszystko pójdzie w górę to wszystko będzie wyglądało lepiej.
Pozdrawiam.

Aż tak, żeby kupować SP to też bym się bała. Myślałam, żeby kupić właśnie jakoś w okolicach 1$ za Steem, ale chyba z tego zrezygnuję. Można też intensywniej brać udział w konkursach, pisać itp. i SP samo z siebie wzrośnie. Na razie też wszystkie SBD, które do mnie przychodzą i Steem od razu wymieniam na SP. Dziś sobie też założyłam przeglądarke Presearch, po około 2-3 miesiącach będzie z tego około 100$ o ilu kurs tych tokenów się nie zmieni i je też planuję wymienić na SP i właśnie takimi metodami wzmacniać po trochę sobie konto na Steemit. Jeśli chcesz możesz skorzystać z mojego reflinku do tej wyszukiwarki, dzięki temu po 60 dniach też dostaniesz 25 darmowych tokenów PRE (2,5$) tu link jeśli byś chciał https://www.presearch.org/signup?rid=517090

Już klikam. Dzięki i pozdrawiam.

Dzięki na pewno skorzystam.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60166.58
ETH 2964.21
USDT 1.00
SBD 3.79