Koniec szkoły - nowy biznes.

in #polish5 years ago


Zakończenie roku szkolnego było 2 dni temu, a ja jeszcze przed tym, ledwo po radzie wariowałam zastanawiając się, co ja będę robić przez większość wakacji. Plan udania się do pracy nie jest jeszcze do końca pewny i stabilny, to co, jak nie wyjdzie? No byłoby z tego tyle, że człowiek znowu by przesiedział bezczynnie pół wakacji, więc ani by sobie psychicznie nie odpoczął, ani nie zarobił, ani nic. No i tak się tym lekko frustrowałam, i w sumie już nawet nie pamiętam w jakich okolicznościach, postanowiłam nieco przewertować etsy. 

No wiadomo, pełno jakichś ręcznie robionych rzeczy w niezbyt rozsądnych cenach, aż nagle natrafiłam na coś, co dało mi do myślenia.

Otóż była to zwykła ramka na zdjęcia, a w niej ususzona lawenda. I to kosztowało ponad 100 zł. I miało dużo opinii. 

Z lekkim opóźnieniem podzieliłam się moim odkryciem z @barreloflaughs, i oboje byliśmy zdziwieni i rozbawieni tym, jak drogo można wcisnąć ludziom byle dziadostwo. 

Wtedy już mi coś tak dryndnęło w głowie, ale nie do końca. 

.

.

.

Akcja zapowiadająca przełom, miała miejsce wczoraj. Na pintereście znalazłam filmik, na którym jakaś babka wyszywała na czymś biedronkę.

To uruchomiło lawinę skojarzeń. 

Wyszywanie biedronki na jakiejś tkaninie > robienie kreatywnych rzeczy z tkaninami > malowanie na tkaninach > farby do tkanin > moje zamiłowanie do ręcznie malowanych butów które maluje się farbami do tkanin > ręcznie malowane buty. 

Ręcznie malowane buty + dryndnięcie w głowie sprzed kilku dni = sprzedawanie ręcznie malowanych butów. 


Otóż to, moi drodzy. Możliwe że znalazłam odpowiedź na swoje pytanie sprzed kilku miesięcy. Kiedyś się użalałam nad tym, że bym sobie chciała dorobić na czymś takim kreatywnym, a tu cyk. 


Wyliczenia w razie nieponiesienia porażki również są dosyć dosyć. 

Kupisz trampki za jakieś 20 zł + do tego farby do tkanin za ok 40 zł na x użyć, podczas gdy jedną parę możesz sprzedać spokojnie za 200, czy 300 zł + 

@Barreloflaughs zwrócił mi uwagę, że takie buty szybko się psują, ale mi się w sumie nie wydaje. Miałam okazję kilka razy takie przetestować, i w sumie u mnie nie było problemu. 


No ale nadal produkcja to jest najmniejszy problem - problemem jest to, w jaki sposób zyskać klientów. Tu sprawa nie jest aż tak ciężka jak przy niektórych rzeczach, bo jest tylko 7000 ofert, podczas gdy w innych kategoriach potrafi być po 3000000, więc konkurencja jest dużo mniejsza. 

Jednak chętnie posłucham jakichś sugestii jeśli coś wam się nasuwa na myśl, bo już wtedy jak podjarałam się tym promowaniem sklepu na instagramie wykazaliście się ogarnięciem :D

I w ogóle zadowolona nawet z tego jestem, od razu człowiek się inaczej czuje jak obierze sobie jakiś cel działania, i od wczoraj intensywnie wertuję internet w poszukiwaniu wskazówek jak to przeprowadzić jak najbardziej korzystnie :D

Pozdrawiam! 

 

Np. o takie chodzą po 360 zł.


Sort:  

@Barreloflaughs zwrócił mi uwagę, że takie buty szybko się psują, ale mi się w sumie nie wydaje. Miałam okazję kilka razy takie przetestować, i w sumie u mnie nie było problemu.

No skoro takie buty szybko się psują to jeszcze lepiej dla Ciebie, bo ludzie będą je częściej kupować ;) teoretycznie :D

Bardzo ciekawy pomysł na biznes, trzymam kciuki. Niestety nic nie podpowiem, bo nie znam się. Przychodzi mi na myśl jedynie to powiedzenie "Nie myli się ten co nie robi nic" czy jakoś tak... Więc powodzenia :)

No czy lepiej to nie wiem, ale skoro tak mówisz :D Jak narazie to muszę w ogóle zdobyć błogosławieństwo mamy, bo nie mając 18 lat mogę działać co najwyżej gdy ona podstawi swoje dane do sklepu [*]

Congratulations @shirophantomhive! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.50
ETH 3192.77
USDT 1.00
SBD 2.45