You are viewing a single comment's thread from:

RE: Koniec szkoły - nowy biznes.

in #polish5 years ago

@Barreloflaughs zwrócił mi uwagę, że takie buty szybko się psują, ale mi się w sumie nie wydaje. Miałam okazję kilka razy takie przetestować, i w sumie u mnie nie było problemu.

No skoro takie buty szybko się psują to jeszcze lepiej dla Ciebie, bo ludzie będą je częściej kupować ;) teoretycznie :D

Bardzo ciekawy pomysł na biznes, trzymam kciuki. Niestety nic nie podpowiem, bo nie znam się. Przychodzi mi na myśl jedynie to powiedzenie "Nie myli się ten co nie robi nic" czy jakoś tak... Więc powodzenia :)

Sort:  

No czy lepiej to nie wiem, ale skoro tak mówisz :D Jak narazie to muszę w ogóle zdobyć błogosławieństwo mamy, bo nie mając 18 lat mogę działać co najwyżej gdy ona podstawi swoje dane do sklepu [*]

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60035.79
ETH 3187.54
USDT 1.00
SBD 2.45