Sort:  

Bardzo dziękuję. Jestem samoukiem. To sa stare nagranie, nie ćwiczyłem już dwa lata, ale gram od 13-go roku życia, a mam już prawie 44 lata. Nie potrafię zapisywać nut, ale uwielbiam je odtwarzać i nie mam problemów z ich czytaniem. Gitara była i jest moją pasją, jakkolwiek większego talentu nie mam. Ale ciężka praca, czasami na oślep i bez przewodnictwa, jakieś efekty przyniosła. Daję tu moje nagrania, żeby nie zginęły i żeby kiedys córka mogła posłuchać. Niestety ze względu na uszkodzony kręgosłup nie moge ćwiczyć i trochę się poddałem. Niestety mam również mocno siedzący tryb pracy i jest mi ciężko jeszcze siedzieć, tylko po to, żeby ćwiczyc

Współczuję urazu. Sam też miewam problemy z wysuwającym się dyskiem i jak jest dobrze to jest dobrze, ale jak chwyci to nie za fajnie (u mnie dopiero strzeliło 30).
A co do grania to zapisywać nut też nie potrafię. Kiedyś potrafiłem je pokracznie odczytywać, ale zanim każdą nutę przełożyłem na instrument to trochę czasu zajmowało. Tak też uczyłem się wszystkiego na pamięć bez patrzenia na nuty. A jeszcze bardziej się uczyłem na słuch. Mając melodię w głowie w dość krótkim czasie uczyłem się ją zagrać.
Niestety muzycznie uzdolniony nie jestem. Za to lubię fotografię, filmografię, informatykę, gastronomię, elektronikę i jeszcze pare innych rzeczy... czymś trzeba nadrobić ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94