You are viewing a single comment's thread from:

RE: Samba Guadalupe

in #polish7 years ago

Współczuję urazu. Sam też miewam problemy z wysuwającym się dyskiem i jak jest dobrze to jest dobrze, ale jak chwyci to nie za fajnie (u mnie dopiero strzeliło 30).
A co do grania to zapisywać nut też nie potrafię. Kiedyś potrafiłem je pokracznie odczytywać, ale zanim każdą nutę przełożyłem na instrument to trochę czasu zajmowało. Tak też uczyłem się wszystkiego na pamięć bez patrzenia na nuty. A jeszcze bardziej się uczyłem na słuch. Mając melodię w głowie w dość krótkim czasie uczyłem się ją zagrać.
Niestety muzycznie uzdolniony nie jestem. Za to lubię fotografię, filmografię, informatykę, gastronomię, elektronikę i jeszcze pare innych rzeczy... czymś trzeba nadrobić ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62094.48
ETH 2416.53
USDT 1.00
SBD 2.56