Zobacz projekt PIERWSZEGO NA ŚWIECIE STEEMtrucka! 💨

in #polish6 years ago


Cześć Steemianie! 😉
Ostatnio miałam przyjemność pracować nad projektem PIERWSZEGO NA ŚWIECIE STEEMtrucka, w którym za pyszne jedzenie zapłacicie kryptowalutami!
Przygotowałam wstępne wizualizacje żeby ten niesamowity pomysł mógł już nabierać realnych kształtów.
Zobaczcie co z pomocą PhotoShopa i tabletu graficznego udało mi się stworzyć:




Wizualizacja STEEMtrucka




Wizualizacja folderu informacyjnego




Projekt logo






Projekt bannerów

Mocno wspieram @foodiniego w spełnieniu jego marzenia. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, kliknijcie tutaj.

Projektując te wizualizacje świetnie się bawiłam. 😎
Dlatego jeżeli szukacie kogoś kto za niewielką opłatą wykona dla Was awatar i tło profilowe, banery reklamowe, czy proste gify, piszcie do mnie śmiało.
Przyjmuję też zlecenia komercyjne dlatego, jeżeli potrzebujecie pomocy grafika dajcie mi znać w komentarzach. Znajdziecie mnie też na discordzie pod nickiem @ see-it-feel-it.
Oczywiście możemy rozliczać się w STEEM i innych kryptowalutach. 😉

Jestem ciekawa co sądzicie o całym projekcie, jak i wizualizacjach?
Czekam na Wasze komentarze!

@see-it-feel-itpl

Sort:  

Uuaah grubo! Super!

Rewelacja!!! 😀

Pomysł z wielkim rozmachem. To nam się podoba :D

gdzie będzie jeździł? co w ofercie? ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87