You are viewing a single comment's thread from:

RE: Inżyniera społeczna - People-Pleasing Syndrome 1/3

in #polish6 years ago

Co masz na myśli pisząc, że psychologia poznawcza ma charakter introwertyczny i jest modna od niedawna? Od lat 50 psychologia poznawcza wiedzie prym w naukach o psychice i ma jedną z najbardziej dokładnych narzędzi i metodologii do badania swojego obiektu zainteresowania ze wszystkich odłamów psychologii.

Sort:  

Użyłem dość dużego skrótu myślowego - miałem na myśli samo podejście introspektywne (introwertyczne), które w czasach stosowanego behawioryzmu było odrzucane - żeby była jasność nie jestem żadnym przeciwnikiem tej dziedziny i jej metodologi ( wręcz przeciwnie) - no i owszem "niedawno" pojęcie względne... ja konkretnie miałem na myśli lata 90-00 kiedy stosowanie takich metodologi zaczynało przebijać się poza sferę stricte naukową ... czego ciąg dalszy widzimy dzisiaj w postaci kognitywistyki która wręcz wylewa się do wielu sfer życia i jest podstawą dla higieny pracy wielu profesji ... Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67536.76
ETH 3771.86
USDT 1.00
SBD 3.57