You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Wild Wild Country", czyli o drodze donikąd

in #polish6 years ago (edited)

Widzisz, jego poglądy nieustrukturyzowana to mieszanka zen i innych duchowości wschodu + troche kontrowersji i wątpliwej jakości poglądów. Sam fakt bogacenia się nie jest dla mnie niczym złym. Mnie on osobiście kompletnie nie jara i też raczej bym nie polecał nikomu "podążania" za nim, ale nie jest tak że mówi same brednie. W poniższym filmiku np. bardzo fajnie mówi o medytacji, myślę, że każdy buddysta zen by się pod tym podpisał.

Sort:  

Sam fakt bogacenia się nie jest dla mnie niczym złym.

Tego nie powiedziałem :) Z pożałowaniem wyrażałem się raczej o jego wyznawcach, którzy kupowali mu dziesiątki Rolls-Royce'ów, tylko by być bliżej niego. Marketingu (crowdfundingu) to akurat można się od niego uczyć, a postawienie miasta na pustkowiu w krótkim czasie to nawet zrobiło na mnie pozytywne wrażenie.

ale nie jest tak że mówi same brednie

U każdego można znaleźć kroplę prawdy. Na Łotwie spotkałem kolesia, który nazywał siebie Pasaules Valdnieks (Władca Świata). Miał nawet takie wizytówki (trzyma je w ręce na poniższym filmie). Wspominałem o nim w jednym z artykułów o Łotwie. Często mówił zagadkami. I w tych zagadkach można było odnaleźć prawdę. Nie zmienia to jednak faktu, że był niezłym wariatem. I też miał swoich wyznawców, ale on akurat w żaden sposób ich nie wykorzystywał. Z tego co wiem było wręcz przeciwnie i to oni korzystali z jego majątku.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58248.35
ETH 3136.18
USDT 1.00
SBD 2.36