You are viewing a single comment's thread from:

RE: Meta-postanowienia noworoczne

in #polish5 years ago

Hej!

Bardzo dobre postanowienia, podoba mi się motyw meta-postanowień. Sam próbuję od niedawna wrócić do regularnej medytacji, i od tygodnia zacząłem korzystać z the X effect w tym celu, co prawda przed 2019, ale to nawet lepiej ;) Efekt mam nadzieję, będzie podobny do Twoich zamierzeń, gdyż pośrednio właśnie też chcę trochę ten rozproszony, zamglony, nieustannie łaknącym bodźców umysł okiełznać.

Metoda Warrena Buffeta wydaje się równie ciekawa. Sam mam problem z niektórymi priorytetami, mam bardzo szerokie zainteresowania, w którę wchodze bardzo płytko. Coraz bardziej doskwiera mi brak jakiś głębszych umiejętności czy wiedzy, tym bardziej, że dotyczy to też dzidziny, z którą wiążę zawodową przyszłość... No cóż, chyba spróbuję tej metody :)

Dzięki za wpis. To jest własnie prawdziwy rozwój osobisty - prosty, niewymuszony i niewydumany, niezakładający niewiadomo czego, tylko stopniowo rozwijający umiejętności, które całościowo polepszają doświadczenie codzienności.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57654.82
ETH 2888.30
USDT 1.00
SBD 3.60