You are viewing a single comment's thread from:

RE: HF21 - przegląd proponowanych zmian: Steem Proposal System (SPS) + Economic Improvement Proposal (EIP)

in #polish5 years ago

Dzięki za post, nie chciało mi się ogarniać tego forka po ang :P
Zmiany wydają się sensowne, chociaż gdy pierwszy raz zobaczyłem, że autorzy stracą, to nie spodobało mi się to. Jednak zachęta do kuracji jest chyba ważniejsza.
Pula na głosu ujemne to coś, o czym śnił @Santarius (pamięacie go?)
Nie wspomniałeś zdaje się o tym, że część kuracji ma iść na fundusz rozwojowy?

Sort:  

Na SPS się zbytnio nie skupiałem tutaj, bo nigdzie konkretnie od A do Z nie było o nim napisane i też były różne wersje jak to ma być finansowane. No ale wspomniałem tam, że prawdopodobnie będzie to kosztem puli nagród:

Co ciekawe, na https://www.palnet.io/ krzywa nagród / podział etc są właśnie mniej więcej tak jak to pisuje EIP ;-)

@Santarius [*]

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56934.21
ETH 3091.02
USDT 1.00
SBD 2.38