Eksperyment steemit

in #polish7 years ago

Cześć wszystkim!

Za sprawą @noisy, który na wykopie sporo piszę na temat tego serwisu, postanowiłem również spróbować coś tutaj zacząć publikować. Jako, że jest to pierwszy wpis, chciałbym w nim przedstawić mniej więcej kim jestem i co zamierzam publikować zachęcając może niektórych do obserwowania.

Jestem programistą z kilkuletnim doświadczeniem. Pracuję jako backend developer (php). Od niecałego roku prowadzę bloga https://sarvendev.com/, gdzie staram się tworzyć treści głównie programistyczne (php, js, dobre praktyki, wzorce itp.), ale też jakieś przemyślenia, mniej techniczne artykuły.

Zainteresowanych zachęcam do obserwowania. Pozdro ;)

Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Witaj,
Miło poznać :)

Hej!

Miło Cię tutaj widzieć :) Cieszę się jak dziecko za każdym razem gdy widzę kolejnego programistę, który tutaj przychodzi.

Liczę na dużo ciekawych treści:)

Przy okazji zerknąłem sobie na Twojego bloga i facebooka... i zauważyłem, że jakiś czas temu shareowałeś coś od Gynvaela.

Tak z ciekawości zapytam, miałeś okazję kiedyś bywać na ircu na kanału uw-team, gdzie właśnie takie osoby jak Gynvael, @unknow dużo przebywali? :)

Tak, miałem okazję przebywać ;) Już kiedyś na wykopie mnie o to pytałeś, jak Cię dodałem do obserwowanych, bo właśnie z tego kanału na ircu kojarzyłem.

Dzięki za info, mam zapisane na liście do zrobienia :D

Witaj w naszej społeczności. Powodzenia i mam nadzieję że spodoba się Tobie ta platforma.

Congratulations @sarven! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You made your First Comment
Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50