You are viewing a single comment's thread from:

RE: Majstersztyk: Vicksburg - Hiram Ulysses Grant (cz. III) - Generałowie Wojny Secesyjnej vol. 86

in #polish5 years ago

Pytanie mam, nie związane z tekstem.
Cenię Twoje artykuły i szkoda że masz takie słabe upvoty i teraz pytanie.
Skąd pomiędzy innymi tagami tag "sp-group"? bo nie wiem czy wiesz ale jest pewien konflikt pomiędzy sp-group a powiedzmy polish...

Posted using Partiko Android

Sort:  

@sarmaticus, cenię Twoje artykuły i pytanie mam, jak najbardziej związane z Twoim komentarzem. Jaki konflikt? Ja nie kojarzę obecnie ŻADNEGO konfliktu na linii sp-group - polish. Ani na odwrót.
Czy musimy rozdmuchiwać ogień, który już dawno przygasł? Nudzimy się? Jest zbyt spokojnie?

... Jakaś wojenka może?

Nie, chodzi o stary konflikt, który wpływa na obecnie rozdawane głosy przez niektórych (nie przeze mnie, zresztą mój głos jest słaby :p).
Ja tu staram się właśnie dociec o co kaman, że tak powiem.

Posted using Partiko Android

Okej. Po prostu mam dość wałkowania tego samego od prawie roku, dlatego reaguję alergicznie na każdą wzmiankę o rzekomym "konflikcie".
To, że posty z tagiem sp-group mają tak niskie zarobki, to efekt działania jednostek, kwestia osobistych, ambicjonalnych przepychanek.
Nie chcę, by to się w nieskończoność kładło cieniem na nasze wspólne, szersze relacje.
Peace :)

Jasne, nie chcę tu niczego na nowe wywlekać czy rozgrzebywać, chodzi tylko o kwestie informacyjną, dla mnie i dla @dutmistrz'a bo nie wiem czy ma świadomość tej kwesti z "konfliktem"

Rozumiem. Można próbować na privie zagadnąć o te kwestie.

Hmm na priv? Na Discordzie nie ma Dutmistrza.

Posted using Partiko Android

Jestem :) Ale nie wiem czy w odpowiedniej grupie :) np. w sp-group jestem, stąd tag.

Wysłałem zapro na Discordzie :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50