You are viewing a single comment's thread from:

RE: 250 SP dla opiekunów polskich tagów

in #polish6 years ago (edited)

Oczywiście nominuję użytkownika @kamilkowalski i jego zwierzęta - jeden z najfajniejszych i najlepiej prowadzonych tagów.

Mi samemu z kolei zależy na rozwoju tagu muzycznego, nim w znacznym stopniu zajmuje się również @andzi76.

Tag religijny, który też bardzo lubię, to zdecydowanie @assayer , nie wiem jednak jak jest z jego aktywnością.

Zapomniałbym o postscriptum :P

Dzięki wielkie MK za głos pod postem OCD, bardzo było mi miło :)

Sort:  

Ciągnąc dalej:
Kuchnia, to @grecki-bazar-ewy
Tradycja - @fundacja
Kosmos - Tu mam problem, ale to pewnie @nicniezgrublem oraz @ocisly
Sztuka - To również tag, z którym mam wiele wspólnego, choć trudno mi powiedzieć, kto jest w ten tag najbardziej zaangażowany. Mogę nominować od biedy siebie...
Zdrowie - Bez dwóch zdań @anna.urbanska
Film z kolei, to zupełnie niszowy tag i niestety trudno mi wskazać w nim kogokolwiek, pewnie byłby to @kusior, jednak aktywność tego tagu jest bardzo niska.

To takie moje propozycje :)

Dorzucam się do #pl-kosmos, aczkolwiek też popieram @nicniezgrublem oraz @ocisly. Nie wiem jak koledzy często przeglądają Steemit. Ja codziennie staram się przeglądać. Proszę wiec zdecydować :)

pl-architektura - proponuję @grzechotnik

Dziękuję za wsparcie, chętnie zaopiekuję się tagiem #pl-architektura jeśli społeczność uzna mnie za odpowiednią osobę ;)

Popieram! :)
Masz już spory dorobek na #pl-architektura, widzę również że promujesz nowe osoby na #polish i robisz resteem dobrym postom nieznanych jeszcze autorów. Życzę powodzenia w głosowaniu :)

Dziękuję ;)

Polecam, ten czlowiek wie wszystko o architekturze!

Ja tez tak uważam :) @grzechotnik

Dzięki, z chęcią oczywiście obejmę #pl-zdrowie opieką :)

Zgadzam się z Twoimi typami, mają moje głosy ;)

Proponuję jako kuratorów:

Uważam, że

głosowanie 1 raz dziennie na własny post ❗

to sensowny warunek , aby kurator nie nadużywał delegowanej siły do własny postów. Ilość głosowań przez kuratora jest oczywiście dowolna 😋. Jeśli chodzi o tagi tematyczne to dziennie jest góra kilka postów, a rolą kuratora jest wspierać te najlepsze warte wyróżnienia.
Jeśli się nie mylę, to oddając dziennie 10 głosów ze 100% siłą, wystarczy aby się odnowiły przez 24h.

nie ma co ukrywać, pewne osoby są pewniakami, np z tagów: #pl-kuchnia czy #pl-zwierzeta, ale czekam na oficjalne zgłoszenia bo nie chcę nikomu wciskać SP na siłę.
Ps. powodzenia i dużo obiektywizmu w przypadku gdyby to ciebie wybrali

Oczywiście, ot po prostu zamieszczam taką listę od razu, przy uwzględnieniem tego, by wymienić osoby przede wszystkim najbardziej aktywne i niezawodne. Raczej powinny one prędko trafić na ten post i samemu się zgłosić, piszę to by nie wiem... Zachęcić, czy coś, od razu poprzeć :P

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64281.02
ETH 3503.03
USDT 1.00
SBD 2.54