Uwaga to nie tylko zabawa cz. 2 czyli turnieje automatyczne w Steem Monsters!

in #polish6 years ago

Witajcie!
Jakiś czas temu pisałem wam o tym że na grze Steem Monsters można nawet troszkę zarobić, dodając do tego wyśmienitą zabawę mamy naprawdę wybuchową mieszankę.
Od jakiegoś czasu w tej popularnej steemitowej grze pojawiła się nowa opcja a mianowicie turnieje automatyczne. O co w tym chodzi?
Wcześniej turnieje były rozpisywane "ręcznie", samemu trzeba było wpisać wynik spotkania czy komunikować się z przeciwnikiem na kanale Discord. Teraz cały tryb w turnieju jest zautomatyzowany. Na stronie Steem Monsters wchodzimy w zakładkę Tournaments, zapisujemy się i 15 minut przed rozpoczęciem rozgrywki robimy tzw. check in. Nie musimy się z nikim komunikować i nic wpisywać, trzeba po prostu pilnować czasu poszczególnych rund (na zgłoszenie gotowości strona czeka 5 min).

Co prawda moje umiejętności stoją na co najwyżej średnim poziomie no ale w końcu się odważyłem i postanowiłem spróbować swoich sił w jednym z turniejów organizowanych przez ekipę Steem Monsters.
Nie pamiętam okoliczności ale jakimś cudem udało mi się wdrapać na 10 miejsce, co dało mi 2 Steem nagrody.

Ta wygrana mocno rozpaliła we mnie chęć do gry tak w miarę wolnego czasu zapisywałem się na coraz większą ilość zawodów. W taki sposób udało mi się kilka razy zaliczyć miejsce w pierwszej 10.

Raz nawet udało mi się taki turniej wygrać, to dopiero była radocha😁😎

Takie turnieje może założyć każdy gracz, oczywiście nie za darmo ale jest mnóstwo darmowych turniejów gdzie nie trzeba nawet wpisowego. oczywiście turnieje rozgrywane są na różnych poziomach od poziomu novice czyli kart na poziomie 1 lvl aż po turnieje wymaxowanych kart, dzie pula nagród jest już dość duża.
Turnieje novice są szczególnie fajne bo nie trzeba mieć tam super talii, żeby mieć szansę coś ugrać i jest to fajny ukłon w stronę zaczynających przygodę w świecie Steem Monsters.
Na koniec statystyka podsumowująca moje dotychczasowe zdobycze w turniejach.

Udało mi się wygrać prawie 30 STEEM, co jak na moje umiejętności jest bardzo dobrym wynikiem i pokazuje że przy odrobinie szczęścia można na turniejach "zarobić" 😉 a co dopiero starzy wyjadacze/wyjadaczki jak @imperfect-one, @pkocjan czy @jacekw - oni to dopiero mogliby pochwalić się ile dotychczas wygrali w turniejach😉😎

Dlatego ten post należy jak najbardziej traktować jako zachętę do grania w tę świetną grę.😁
Jeżeli ktoś jeszcze nie ma konta w świecie Steem Monsters zapraszam do skorzystania z mojego reflinka :

https://steemmonsters.com?ref=samarek69

Pozdrawiam

Posted using Partiko Android

Sort:  

Fajnie, że wygrałeś turniej oraz zajmujesz miejsca premiowane :) życzę dalszych sukcesów i samych wygranych walk - no może poza tymi ze mną ;)

A co do chwalenia się to zarówno ja jak i @jacekw napisaliśmy podsumowania lutego ;)

Wygrana w turnieju to niezła frajda :P

Przy okazji wyciągnąłem z bazy zestawienie nagród ludzi z #polish. Całkiem całkiem to wygląda.

.KontoWygrane STEEMIle nagród
13imperfect-one361.916
25pkocjan189.627
26jacekw169.520
31steelman147.714
53matkapolka60.68
78samarek6929.99
109kryptomario17.15
131gandalf10.02
148rekodesign7.84
158abc-a-big-change6.52
159roboton6.55
188archetypal4.12
213samsuni2.45
240jozef2301.12
278wolontariusz1.01
285kanarek70.73

PS @pkocjan wyprzedziłaś mnie jak spałem, ale jeszcze Cię dogo... jeszcze oboje wejdziemy do top10 ;-)

Bardzo fajne zestawienie 😀

Ad. PS. Nie ma opcji żebym Cię wyprzedziła jak spałeś 😛 i i tak Cię... a zresztą, Ty już wiesz co 😉

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 30.02% upvote from us for your 5600 Partiko Points! Together, let's change the world!

Thank you so much for being an awesome Partiko user! We have just given you a free upvote!

The more Partiko Points you have, the more likely you will get a free upvote from us! You can earn 30 Partiko Points for each post made using Partiko, and you can make 10 Points per comment.

One easy way to earn Partiko Point fast is to look at posts under the #introduceyourself tag and welcome new Steem users by commenting under their posts using Partiko!

If you have questions, don't feel hesitant to reach out to us by sending us a Partiko Message, or leaving a comment under our post!

Ale pisanie wpisów dalej jest fajne, prawda? :D
!tipuvote 0.2 hide

Sorry, @tipU needs to recover voting power - will be back in 7 hours and 46 minutes. Please try then!

Nie no jest fajne, tylko przyznam szczerze, że Steem Monsters to pożeracz czasu😉

Posted using Partiko Android

Congratulations @samarek69! You received a personal award!

DrugWars Early Access
Thank you for taking part in the early access of Drugwars.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

!tipuvote 0.2 hide

Graty! Radocha jest! Ja z wygranej tez sie cieszylem.

Posted using Partiko Android

!bookkeeping drugwars steemmonsters

Posted using Partiko Android

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62964.22
ETH 2595.61
USDT 1.00
SBD 2.74