You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Kler" Wojciecha Smarzowskiego - kilka moich słów o emocjach tuż przed premierą filmu

in #polish6 years ago

Ja mam pewne obawy jeżeli chodzi o ten film. Obrazy Smarzowskiego są przesiąknięte czarnym humorem ale to dalej filmy cholernie ciężkie z taką "duszącą" atmosferą o po obejrzeniu trailera mam wrażenie, że Kler to będzie taka typowa komedia. No nic dopóki nie obejrzę całego filmu, a jak tylko wyjdzie lecę do kina, to się tego nie dowiem.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Miałem to samo odczucie po obejrzeniu zwiastuna. Wygląda to na przejaskrawioną komedię, pokazująca tylko czarną stronę (tak jak to było w "Weselu"). Nie sądzę, że będzie to ambitny film poruszający ważne problemy, raczej skupi się na swojej kontrowersyjności. To ostatnio modne.

Ponoć jest zupełnie inny niż zwiastun. Ale zobaczymy.

Taki zabieg zwykle jest stosowany w zwiastunach filmów Smarzowskiego. Tak było z "Drogówką" czy "Pod mocnym aniołem". Myślę, że z "Klerem" będzie tak samo.

Zwykle są stosowane tego typu zabiegi w zwiastunach filmów Smarzowskiego. Pamiętam od czasów zwiastunu "Drogówki", poprzez "Pod mocnym aniołem". Powyciągali najśmieszniejsze scenki do zwiastunu, a film okazywał się całkiem inny. Jak wyżej wspomniałeś/aś, będzie to raczej film ciężki, posępny, z duszną atmosferą. Tak właśnie było z "Drogówką" i "Aniołem". Myślę, że tak samo będzie z "Klerem".

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97