You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs kulinarny (17) - Jajecznica z pomidorami i tajemniczym dodatkiem

in #polish6 years ago

Powodzenia w konkursie, wygląda smacznie. Moja ulubiona jajecznica to z szyneczką i kiełbasą. Oczywiście musi być ketchup, najlepiej ostry.

Sort:  

Dzięki bardzo :) Smakowała wyśmienicie :) Twoją wersję jajecznicy tez lubię... ogólnie każdą jajecznicę :)

Kiedyś słyszałam w telewizji jak jakiś kulinarny bożek wyśmiewał się z ludzi keczupujących jajecznice i wszyscy w tym programie sniadaniowym sie smiali "na prawde są ludzie dodający keczup do jajecznicy?", "ale wieś" myślałam, że coś jest ze mną nie tak, a tu jednak.. nie tylko ja;)

Nienawidzę takiego gadania. Co za snoby!

Nie przejmuj się i wrzucaj sobie do jajecznicy co chcesz - ja tak robię :-D.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58091.16
ETH 2357.50
USDT 1.00
SBD 2.44