You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit] Kopie z #polish vs oryginały z sieci - zestawienie #4

in #polish6 years ago

@marszum Nie sadziłem ze jakiś szeryf mnie dopadnie ale tak na serio to wiem mój błąd nie podałem źródła z skąd brałem informacje o tych trunkach i również skorzystałem z translatora Google
Nikt nie jest idealny chciałem tylko sprawdzić czy znajcie się taka osoba która będzie mu się chciało to wszystko sprawdzić teraz już będę uważał
Pozdrawiam

Sort:  

Wybacz, ale nie uwierzę w tę bajkę. Po prostu zakosiłeś tekst z internetu i miałeś nadzieję, że nikt się nie skapnie. I nie chodzi też o to, żeby materiały podpisywać. Chodzi o to, żeby ich w ogóle nie używać.

czowiek sie przyznaje w komentarzach jako jedyny. Zamiast docenic, to jedziesz mu.

A gdyby to nie wyszło, to by się sam przyznał?

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69