You are viewing a single comment's thread from:

RE: Anonimowość czyli czemu nie pokazuje (ale pokaże) swojego szpetnego ryja.

in #polish5 years ago

nie mam pojęcia kim jesteś, ale piszesz nieco kobieco.
i nie wiem też czym to wytłumaczyć, jak uargumentować moje odczucie - bo faktycznie nie ma tu zbyt wielu konkretów, raczej kolorystyka wypowiedzi, styl pisania.

chciałabym, żebyś była facetem 😝.

nie no, żartuje. tez jest mi to obojętne. pisząc „chciałabym” - mam na myśli, że chciałabym być tym faktem zaskoczona :)

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Dziękuję za to co zostało napisane w tym komentarzu mam pomysł na nowy wpis. :D

PS. Chyba każdy/a chciałby/chciałaby by mój ryj wpisał się idealnie w jego/jej wyobrażenie o mnie. Takie coś było by bardzo budujące nieprawdaż?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61185.73
ETH 3012.54
USDT 1.00
SBD 3.84