You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leniwiec nasłuchuje (3): Kiedy zamykam oczy, śni mi się taki sen

in #polish6 years ago (edited)

czy Ty mi czasem aby, nie siedzisz w głowie?
(żartuję i ogólnie nie polecam :)

ale poważnie to cały mój ubiegły listopad to była: FNS - do wytarcia!!.
tak mi jakoś samo wróciło wtedy do nich, i sie odkleić nie mogłam..
odkleiłam sie wreszcie, a tu teraz piszesz Ty,
dokładnie takimi samymi refleksjami jakie miałam.
(kaaażdy z tych kawałków - na pamięć!!
"centrum wynalazków" wybija sie z tego listopada na wybitną czołówkę)

aa utwory "plażowe", cóż, wybaczam
(nie tylko im, - miłość wybacza :),
poza tym sama tez miewam chwilowe głupawki i stany nieważkości, bądźmy wyrozumiali)

Sort:  

To mi się udało! Cieszę się, że nie tylko czasami za mną ta płyta chodzi! :) Utwory plażowe jak najbardziej lubię, choćby taki Trzeci Wymiar Dla mnie masz stajla lub Lambadę ;) Pamięta ktoś lambadę? To był hit!

Za oknem zawierucha, z szybą walczy mucha, przy kominku drzemie pies... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61228.86
ETH 2663.22
USDT 1.00
SBD 2.54