You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leniwiec i kiełbasa quorn, czyli tradycyjne angielskie śniadanie

in #polish6 years ago

a co powiedziecie na smażone ziemniaki na Śniadanie?!?
czyli popularne w usa "hash browns"?
starte i przypieczone na brązowo, ociekające tłuszczem ziemniaczane skwarki.
RAZ jadłam.
do dzisiaj pamiętam. (jeszcze jestem syta :D

sponsorem tego odcinka jest słówko "smażone" :D

Sort:  

Moja droga, zobacz na górną zawartość talerza! :) Hash browny pierwsza klasa. Nawet dokształciłem się jak je zrobić - trzeba dłużo smażyć :) Różnią się wyglądem od tych brytyjskich?

gdzie, gdzie?
idę sobie przetrzeć oczy, bo nie widzę. :)

to jest to coś, w kształcie trójkątów?
to co nazwałeś w tekście plackami ziemniaczanymi?
nieeee, to zupełnie nie jest "hash browns" po amerykańsku!
zaraz poszukam jakiejś foty.
te ziemniaki tutaj są starte!, jak marchewka na tarce :)
noo i smażone (nie wiem, czy wspominałam:)

.
IMG_1210.jpg

Rzeczywiście zupelnie inne! :) Te angielskie można w Polsce zjeść na śniadanie w maku, to dokladnie ten sam smak. Jak widać placek ziemniaczany ma nie jedno imię... te anglosaskie są przecież zupełnie inne od naszych babcinych :)

poza tym, to ja się nie kłócę, może i tutaj są różne warianty.
i to nawet nie było niesmaczne czy coś.

tylko, że na:
"na śniadanie?!?"
(no i bardzo ciężkie, ale to mój gust)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58404.34
ETH 2367.70
USDT 1.00
SBD 2.45