You are viewing a single comment's thread from:

RE: Raport na dzień 2018-04-05

in #polish7 years ago

mnie nie ma na liście, bo jestem od niedawna,
tylko czy ja pisze dobre teksty? :)

ale nie widzę tez @katayah ani @deepresearch
ani @soldierka czy @zdrowie?!?
czy to możliwe? (nie widzę czy nie ma? :)

to tak tylko rzutem na taśmę, bo nie szukałam głębiej, wy sie znacie lepiej bo dłużej:)

Sort:  

soldierki nie znałem, bo nie używa tagów polskich w zasadzie (prócz polish, ale tam z powodu bałaganu nikt nie przegląda - co jak widać ma swoje wady), katayah nie znałem, deepre już jest, a z kontem zdrowie jest lekki problem na steem. Wszystkie osoby są dodane (ale w następnym tygodniu lista się zaktualizuje)

suuper, wielkie dzięki!!

uzbierałam teraz, po nocy pełny głos (100%),
czy jak zrobię upvote Twojego komentarza, to tez będzie "do wspólnego worka"?
będzie dobrze?

Zgadza się

Dzięki za wsparcie Róża! Jak najbardziej piszesz świetne teksty!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64834.92
ETH 2540.16
USDT 1.00
SBD 2.67