Raport na dzień 2018-04-05

in #polish7 years ago

Bzzzt ... Bzzzt ... Jem nieobrane jeże!

DiosBot to Bot, który służy do wspierania polskiej społeczności, która pisze teksty zgodne z zasadami panującymi na Steem.

Oczywiście przypomnę podstawowe zasady dotyczące bota:

  • Pisać w polskich tagach
  • Spełniać ogólne zasady Steem
  • Znaleźć się na liście osób
  • Rozwijanie różnych projektów w Steem daje bonus

Lista osób

Aktualnie na liście jest osób 109 (wzrost o 2).
http://194.28.50.88/osoby.txt
Jak cię nie ma na liście, a piszesz dobre teksty (lub znasz osobę, która powinna się pojawić) to zgłaszaj.

Podziękowania

Chciałem podziękować osobom, które wpłaciły dotacje na bota. Każdy Steem Dollar jest zamieniany na Steem Power, więc nic nie idzie do mojej kieszeni, a wspiera społeczność naszą:

  • bowess
  • wadera
  • sisters
  • kappucino
  • wolontariusz
  • grzechotnik
  • steemit-polska
  • xionc
  • pkocjan
  • chewing
  • grafzero
  • kapitanpolak
  • reinmar
  • shogunma
  • tomosan
  • annaburska
  • marekkaminski
  • polishcraftbeers
  • grecki-bazar-ewy
  • synchrotronics

Oczywiście zarobek z tego posta zostanie zamieniony na Steem Power, by dawać większe upvote ludziom.

Na zakończenie

Dziękuję, że jesteście na Steem. Wierzę w tę platformę i mam nadzieję, że wy również. Zgłaszajcie nowe osoby, bo nie można być samolubnym tutaj! :)

Aktualnie mamy problem z ustabilizowaniem Voting Power na poziomie 80 - 100%. Upvote będą lekko obniżone, by czasowo zrekompensować utratę mocy.

Sort:  

mnie nie ma na liście, bo jestem od niedawna,
tylko czy ja pisze dobre teksty? :)

ale nie widzę tez @katayah ani @deepresearch
ani @soldierka czy @zdrowie?!?
czy to możliwe? (nie widzę czy nie ma? :)

to tak tylko rzutem na taśmę, bo nie szukałam głębiej, wy sie znacie lepiej bo dłużej:)

soldierki nie znałem, bo nie używa tagów polskich w zasadzie (prócz polish, ale tam z powodu bałaganu nikt nie przegląda - co jak widać ma swoje wady), katayah nie znałem, deepre już jest, a z kontem zdrowie jest lekki problem na steem. Wszystkie osoby są dodane (ale w następnym tygodniu lista się zaktualizuje)

suuper, wielkie dzięki!!

uzbierałam teraz, po nocy pełny głos (100%),
czy jak zrobię upvote Twojego komentarza, to tez będzie "do wspólnego worka"?
będzie dobrze?

Zgadza się

Dzięki za wsparcie Róża! Jak najbardziej piszesz świetne teksty!

Widzę znalazłem się na liście :) Dziękuje pierwszy bot który spojrzał na mnie łaskawym okiem bo nawet @informator mnie na polish nie powitał :/

Może cię nie lubi ;) Oczywiście powoli (mam nadzieję) twoje upvote od bota będą rosnąć, bo wiadomo - trzeba się wykazać. Na początku będą upvote za parę centów, a potem najwyżej za paręnaście :D Bot nie jest potężny, ale zwiększa zarobki i taka była jego rola

No trudno, to ja zaryzykuję i spróbuję znowu zgłosić samego siebie: @sarmaticus

Halo, kto to napisał :P Lista się zaktualizuje za tydzień, ale od jutra upvote

Nie piszę zbyt często, więc czy od jutra to wątpię ;) Tak czy siak bardzo dziękuje :)

Same dobre wiadomości!
Resteem.

Dobrze że mamy takiego fajnego bota :) Nie zapominajmy żeby go podkarmiać, to inwestycja w nas samych i w polską społeczność.

Witam, chciałbym się zgłosić :)

Szybkie przemyślenie mnie dopadło...
@hellobot codziennie wita poranek swym wpisem :)
Jakby @diosbot także codziennie (a nie raz na 7 dni) zazgrzytał z rana :) i każdy z listy [a czasami także ktoś z poza listy, czyli miedzy innymi ja ;-) ] codziennie postanowił jeden ze swych głosów oddać na bocika, to jego moc wzrastała by siedmiokrotnie szybciej,niż do tej pory :)
Ale to tylko taki koncept...

Możliwe, ale uważam, że powinniśmy ograniczać spam do minimum. Równie dobrze bot mógłby być karmiony w komentarzu (Zostałeś zupvotowany przez bota blabla). Ale należy pamiętać, że sieć jest stworzona przez ludzi dla ludzi, a bot jest do wspierania nas.

Tak, potencjalnie może zwiększyłoby to 7 krotnie zarobki, ale trzeba o sieć dbać w skrócie :)

Tak myślałem, że na to co ja, musiałeś już wpaść wcześniej, a taka forma i częstotliwość wpisów ma inne uzasadnienie :)
Dzięki za informację i udanej kontynuacji misji :)

Witam prowadzę blog na Steemit od dosłownie kilku dni natomiast wkładam całe serce oraz wiedzę w jakość oraz sysytematyczność dodawania postów z tej racji chciałbym się zgłosić do Dios Bot

Moje teksty są dobre? Jedno jest pewne - staram się, ale piszę raczej nie częściej niż co 5 dni i jestem nowym członkiem społeczności. Sami oceńcie, czy mogę być dopisana do listy. :)

W zasadzie wszystkie twoje wpisy zupvotowałem, więc są dobre. Natomiast niebawem będę dodawał na listę (lista odświeża się co tydzień mimo, że od paru dni możesz być). Możliwe, ze nawet dzisiaj dodam parę osób

Super, dzięki :)

poczytałam trochę o tym projekcie, zobaczyłam jak powstawał i jakim jest świetnym pomysłem!
gratulacje @fervi, widzę, ze jesteś jego tatusiem!
rety, ciągle sie tu czegoś uczę..

hmmm... czym by go tu nakarmić,
skoro jeże są pod ochroną i w ogóle fajne są?

a może: wiaderko gwoździ mogło by być? :)
to od jutra idę zbierać i wrzucę tu jak coś znajdę
(bo na razie, to raz zagłosuję i znowu wiaderko puste :( ech..
ale jeszcze sie nie poddaje! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65170.83
ETH 2568.47
USDT 1.00
SBD 2.66