Witajcie Polscy Steemianie!steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)

Wiatm wszystkich rodaków na tej odlotowje platformie :-)

Przedstawię się po krótce...

Nazywam się Marcin Myśliński, rocznik 1979 :-)

Z wykształcenia jestem psychoterapeutą i w zawodzie pracowałem przez 12 lat do Lutego 2016. Od tamtej pory pracuję dla siebie i zajmuję się produkcją biżuterii spiritualnej, orgonitów, sprzedażą kryzształów i kryptowalutami.

W internecie zarabiam od 2013 roku, i przez ten czas zdążyłem dośc mocno wyspecjalizować się w marketingu internetowym, platformach socjalnych, SEO itp. 

W 2011 opublikowałem książkę o tematyce rozwoju osobistego. 

Mieszkałem na wyspach przez 12 lat i od czerwca jestem na stałe w naszym pięknym kraju :-)

Interesuję się ezoteryką, spirytualnością, fizyką kwantową, wszechświatem, historią, geopolityką i ogólnie wszystkim co rozszerza swiadomość i pozwala nam zrozumieć co my tu robimy i dlaczego jest jak jest. lol

W wolnym czasie hobbystycznie nagrywam muzykę, przeważnie relaxacyjny ambient albo trance i podróżuję. 

Jestem otwarty na poznawanie wartościowych ludzi abyśmy mogli zmieniać razem świat na lepsze :-)

Jak masz ochotę to daj mi follow @ronimm i ja się odwdzięczę.

Pozdrawiam,

Marcin :-)

 


Sort:  

Bless :)

Bless you to my Steemian friend @spooks :-)

Witaj kolego! Miłego wieczoru

Cześć @napotem! dzięki za powitanie :-) Nawzajem!

Też tak trochę próbuję "zrozumieć co my tu robimy i dlaczego jest jak jest". Połączenie poszukiwań duchowych i fizyki brzmi obiecująco. Liczę na niejedną ciekawą dyskusję.

Powodzenia na tagu polish!

Dziękuję @assayer ! wygląda na to że zbudujemy fajną społeczność gdzie wspólnie będziemy poszukiwać odpowiedzi na pytania, które dotyczą nas wszystkich :-) Serdecznie pozdrawiam i wzajemnie życzę powodzenia !

Bardzo ciekawe zainteresowania! Czekam na artykuły, leci follow @ronimm. Miłego dnia!

Dziękuję @bitbonker ! Będę starał sie z całych sił wstawiać dużo fajnych i interesujących postów :-) Pozdrawiam!

Dziękuję za powitanie na platformie @jozef230 :-)

Dobry wieczór Marcin. Ostrzę zęby na interesujące rozmowy. ;)

Witaj @yaadowity ! Coraz więcej nas się zbiera do fajnych dyskusji :-D Pozdrawiam!

cześć, co sądzisz o youtuberce energetycznej Paulinie Moskalik? :-))

Cześć @dailyblogger ! Każdy z nas ( i zarówno Paulina) ma swój styl :-) Wpadłem na jej video "gdzieś tam" w you tubowym eterze kilka razy lecz niestety nie jestem za bardzo znajomy z tym co ona mówi! Pozdrawiam :-)

Witam serdecznie, dałem followa na zachętę :)

Dziękuję serdecznie za powitanie @quazonx ! Odwdzięczam się tym samym :-) Powodziena na Steemie!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dziekuę za powitanie i za info @lukmarcus ! Pzdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60140.74
ETH 2559.58
USDT 1.00
SBD 2.54