Rozwiązałem umowę o pracę :)

in #polish5 years ago


Dziwnie się tu pisze po takim czasie i muszę interfejs sobie przypomnieć.  Jak to się stało? Dlaczego nie miałem czasu ani na swój blog, ani na rozwój Gameeit ?  

Jakiś czas temu zacząłem po prostu pisać teksty zarobkowo. Chociaż to "pisanie" to raczej mało trafne określenie.  Od prostych blogów na Steemit w rok przeskoczyłem do tworzenia tekstów dla największych hoteli w Polsce. Napisanie dobrej oferty reklamowej na początku wydawało się proste i przyjemne. Rzeczywistość pokazała, że to coś więcej niż znajomość języka polskiego (i tak robię błędy i potem poprawiam;), ale również całe meandry marketingu, które trzeba opanować. 

I tak właśnie pracowałem zdalnie po powrocie z normalnej pracy. Mało snu, brak wolnego czasu i tak praktycznie od początku roku. Wynagrodzenie za połączenie tych dwóch aktywności zawodowych było...jak na polskie warunki wręcz rewelacyjne. Tylko po co mi pieniądze, skoro żyjąc tak dalej pewnie bym się relatywnie szybko wykończył? Zawał przed trzydziestką nie jest szczytem moich życiowych marzeń.

Trzeba było podjąć jakąś decyzję. Dochód z działalności marketingowej przeskoczył ten z pracy etatowej, pomimo że zajmował jakieś 5 godzin dziennie. Na początku lipca poprosiłem o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron w dniu 31 lipca. 

Podjąłem bardzo odważną decyzję, jak na polskie warunki i właśnie otwieram firmę. Nazwą i fanpage'em jeszcze się tu pochwalę, gdy już zakończę wszystkie formalności. Skupię się wyłącznie na pracy zdalnej. Kusząca perspektywa pracy na własny rachunek z dowolnego miejsca na świecie jest nadzwyczaj atrakcyjna. Ma jednak swoje blaski i cienie. Nie trzeba ustawiać budzika, a godziny pracy można dobrać bardzo elastycznie. Z drugiej strony trzeba faktycznie działać jak odpowiedzialny prezes, szacując wszystkie koszty i dochody. ALE...gdybym nie spróbował, strasznie bym żałował. Mam stałych klientów, poduszkę finansową, dobrą księgową, pracowitość i optymizm. Nazwa firmy już jest i ujawnię ją nieco później, gdyż formalnie startuję od 2 sierpnia. 

I najważniejsze, możecie spodziewać się blogów. Nie zrezygnowałem, mimo że steem jest prawie za darmo ;) Tęskniłem <3  

Sort:  

Brawo! Gratulacje :)

Chętnie przeczytałbym tekst o całej drodze, jaką przeszedłeś od hobbystycznego blogowania do założenia własnej działalności. Myślę, że Twój przykład może pociągnąć innych :)

Super!
Serdecznie gratuluję i ogromnie się cieszę! Czekam na kolejne posty, bo zakładam z 8 godzin etatu, który się kończy, da się może wykroić co jakiś czas godzinkę na steema.
:)

Brawo! Gratuluję i życzę powodzenia :)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

!tipuvote 2 hide

Posted using Partiko Android

Powodzenia, czasami trzeba porzucić bezpieczeństwo etatu i pewnego dochodu na rzecz pracy na swoim, własnego rozwoju i spełnia się w pracy.

Gratuluję i życzę powodzenia :)

PS: Pisz, pisz... chętnie poczytam...

Nic, tylko gratulować! Powodzenia! 😁

Posted using Partiko Android

Elegancko :)

Nic tylko trzymać kciuki.

Mam nadzieję, że nie zabraknie Ci czasu na przyjemności, czyli blogowanie na Steem ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81