CO SIĘ STAŁO Z ROLESEM?

in #polish6 years ago (edited)

Ostatnio miałem sporo przemyśleń dotyczących mojej działalności YT.

Tutaj filmik, który chciałem wrzucić pod koniec tego miesiąca i SKOŃCZYĆ z moim YT:

Przemyślałem to jednak i dzięki wsparciu prawdziwych FRENDÓW nie poddam się!

Nawet gdy zostanie jedna osoba, jeden prawdziwy fan to będę tworzyć to co tworzę chociażby dla niego!
Uwielbiam swoich widzów, jesteście najlepsi!

W ramach sprostowania dodam, że URBEX, PIRO itp będą niestety rzadziej niż zwykle.
Aczkolwiek jeśli chcecie się przyczynić do tego by jednak URBEX i PIRO były często możecie wesprzeć mnie też tutaj:

Widzowie z DTube i z DLive nie martwcie się, Będę też działać tu na steemit :D
Pozdro i dzięki za miłe słowa!

Sort:  

Witaj. Twój filmik jest mocno emocjonalny a zauważyłem że dodałeś jedyne 4 tagi więc gorąca zachęcam Cię do dodania piątego tagu #pl-emocjonalnie którego to jestem opiekunem.

Masz moje wsparcie kochanie <3 w razie w pomogę <3
Nie poddawaj się i rób to co robisz ;* bo jesteś najlepszy :D

Kozacko, nie chce mi się za bardzo rozpisywać, znasz moje zdanie bo weszliśmy w to razem, będzie dobrze. Musi być.

Coś się kończy, coś sie zaczyna.

Muszę przyznać, że ulżyło mi jak obejrzałem twój filmik, bo miniaturka była złowroga i na początku, myślałem, że ktoś pisze o Tobie w innym kontekście ;)

A tak w ogóle, to wpadłem na twój profil, bo zauważyłem, że inny użytkownik (@marszum) nagrał ostatnio dwa filmy:

W drugim z tych materiałów @marszum przegląda losowe posty i stara się sprawdzić, ewentualnie sugerować inne tagi dla postów, by miały one lepszy zasięg. Tak się składa, że komentował tam też twój - więc daje Ci znać, bo możesz być zainteresowany sprawdzeniem tego :)

No to witamy na steemit :)

nowa lepsza wersja Ciebie? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 63705.19
ETH 3145.87
USDT 1.00
SBD 2.55