lukmarcus vloguje: teoria a praktyka tagowania na przykładzie nowych polskich postów

in #polish6 years ago


WERSJA YOUTUBE:

Pogadanka o używaniu tagów podczas przeglądania nowych polskich postów.


Intro / outro: https://www.velosofy.com
Muzyka: https://www.bensound.com


Jedna osoba pod dwoma nickami.
Marek Szumny - to ja.
@lukmarcus i @marszum.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Widzę narodziny nowego dtubera :)

Zamieniłem pl-steem na pl-technologia. Dzięki za uwagę :)

O, fajnie wiedzieć, że ktoś obejrzał :)

Na początku mojego spotkanie robiłem błędy w tagowaniu. Dwa razy zwrócono mi uwagę - za co przeprosiłem i poprawiłem. Nowi tagujący prawidłowo są prowadzeni przez kogoś kto im pomaga, bądź zapoznali się prawidłowo z tagowaniem.
Ten film to idealny materiał, który przyda się nowym użytkownikom. Szkoda, że czegoś takiego nie miałem na swoim początku Steemitowania. :)
Pozdrawiam.

Siemka, wiesz może o co chodzi na DTube? Gdy chcę opublikować film na DTube Mam przesłany film i miniaturkę pojawia mi się błąd "By zapostować na DTube, prześlij wideo"

Zwróć uwagę czy film do końca ci się wgrywa. Miałem taki błąd, gdy chwilę przed końcem nagle przeskakiwał pasek i przez to musiałem wgrywać jeszcze raz.

Super dzięki. Sam jeszcze nie zrobiłem żadnego posta, bo zamierzam zrobić to w sposób prawidłowy. Twoje treści to bardzo ułatwiają. Uważam też, że ci starsi użytkownicy steemita powinni o to zadać i np. pod każdym swoim postem podawać linka do najistotniejszych zasad dla polskiej społeczności steemita tak, aby były one łatwo dostępne. W interesie każdego nowego użytkownika jest dostosowanie się do zasad w sposób prawidłowy, niemniej świadomość tego wśród nowych użytkowników będzie tworzyła się wprost proporcjonalnie do tego, jak bardzo informacja o tych zasadach jest dostępna.

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54787.37
ETH 2302.94
USDT 1.00
SBD 2.35