Blog-pl moja odpowiedź na zabawę

in #polish6 years ago (edited)

-Utwór mojego życia to..- scorpions wind of change
-To, co zawsze muszę mieć w lodówce to.. - dżem
-Podróżowanie to dla mnie.. - odpoczynek i poznawanie świata
-Film, z którego nigdy nie wyrosnę.. - pitch black
-Gdy mi smutno, to.. - głaszczę psa
-Książka, która zmieniła moje życie to.. - fort nad athabaską
-Mam ciarki, gdy.. - się stresuję
-Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez.. - piwa
-Mój dom marzeń to.. - styl myśliwski
-Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem.. - wróg
-Mój szacunek wzbudza.. - osoba która ma szacunek dla innych
-Góry są dla mnie.. - piękne
-Marzenie, które jeszcze przede mną, to.. - Kanada
-Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak.. - rodzeństwo
-Najprzyjemniejszy zapach to.. - kwitnąca czeremcha
-Chciałbym aby ze świata zniknęło.. - wykorzystywanie
-Mój najważniejszy dzień jak dotąd to.. - dzień narodzin

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Usun tag perpetuum mobile bo mozesz flage dostac, on jest tylko dla kuratorow na raporty.

już usunąłem. Jest jakaś lista kiedy jakich tagów mogę używać? Bo wiecznie coś źle. Użyłem takich samych jak artykuł o zabawie. A nie wygląda mi to na raport kuratora.

Nauczysz się wszystkiego z czasem :) tak, jest lista https://steemit.com/polish/@jacekw/zestawienie-polskich-tagow

Jak coś nie wiesz wbijaj na czat i pytaj: https://steem.chat/channel/polish

Witamy w konkursie i życzę powodzenia. Teraz głosowanie czas zacząć. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58470.49
ETH 2617.16
USDT 1.00
SBD 2.39