Jesteś NOWY i uważasz, że twój upvote jest słaby? - Zobacz statystyki polskiej społeczności dot. efektywnego wykorzystania Voting Power

in #polish6 years ago (edited)
Sort:  

Najpierw trzeba oddać 15 SP do steemit a dopiero po tym moża ciułać większe kwoty.

No chyba, że ktoś ma luźne 50000 zł i sobie kupi STEEM.

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Dobrze, że o tym piszesz. Również o tym niegdyś (siedem miesięcy temu) pisałem, lecz mało kto się tym zajmuje. Tak zrodził się @steemitag, którego beneficjenci nie marnują swoich głosów. Tym, którzy "marnują" najwięcej swoich głosów mogę zaproponować różne rozwiązania, nawet podesłać jakiś kod, sami pewnie są w stanie coś takiego skombinować, także nie jest to problem. Problem w tym, że muszą chcieć, ale to ich pieniądze i ich wybór. Ja swoich głosów staram się nie marnować.

Obczaj projekt Wise, do którego dodałem linki :)

Bardzo cenne informacje ;) mi samej zdarza się czasami marnować kilka klików, ale nie wiedziałam jakie to ma przełożenie na polską społeczność. Jak to mówią: ziarnko do ziarnka, aż zbierze się miarka - i tutaj jest dokładnie tak samo. Dzięki za te info.

Mi też się oczywiście zdarza :) czasami nie ma siły

niestety ale w marnowaniu czasami pomaga brak czasu i nie ma na to rady.

Będzie projekt Wise :)

Dzięki za uświadomienie. Cenne info - będę przekazywała to dalej.

Hej @rafalski

Super strona - pewnie się natyrałeś - ile Ci to czasu zajęło?

Daję upik i resteem - mam nadzieję, że więcej osób będzie używać tej strony.

Dziękuję :)

Piotr.

Nad tą stroną zacząłem grzebać chyba jakoś w styczniu :) A przy stworzeniu statystyk rzeczywiście jest dużo roboty bo w blockchainie czy bazie nie ma ich podanych wprost i trzeba policzyć

Szacuneczek za dobrą robotę.
Dziękuję :)

Ciekaw jestem czy to rzeczywiście ma wpływ na realną dystrybucję puli nagród - mogę się mylić, ale podobny stopień "marnotrawstwa" pewnie występuje w całym ekosystemie więc realnie to się prawdopodobnie "zeruje".

Prawdopodobne, jednak nasza społeczność jest bardzo mała, dlatego te kilkadziesiąt/set dolarów dla nas to dużo i nie powinniśmy tego marnować.

Biorąc pod uwagę P/E (profit to effort) eliminowanie tego na siłę może być zwyczajnie nieopłacalne. Ale statystyki ciekawe.

Ja tylko zastanowiłbym się nad zastosowaniem sowa "marnować". Bo jak sam pisałeś, wartość przechodzi do kogoś innego. Po prostu nie zyskujemy, ale korzysta ktoś inny, czyli warość jednak w ostatecznej formie nie została zmarnowana.
Z resztą się zgadzam.

To prawda, jednak wolalbym zeby te tokeny trafialy do Polakow, zebysmy rosli w sile.

ciekawe info nt istotnej sprawy ktorej dzialania szczerze mowiac tak do konca nie rozumialem. pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60855.42
ETH 3369.56
USDT 1.00
SBD 2.50