Polska Lista Steem #1

in #polish7 years ago (edited)

Witajcie

FHyWClY - Imgur.png

Kilka dni temu wpadłem na pewien pomysł i napisałem taki ot post:

https://steemit.com/polish/@radzio541/kogo-warto-obserwowac-na-steem-czesc-organizacyjna-polska-lista-steem

dotyczy on mojego skromnego pomysłu na stworzenie listy osób z polskiej społeczności , która zawierałaby osoby warte obserwacji ze względu na ich regularne wpisy na jakiś dany temat. W komentarzach poprosiłem o jakieś propozycje i kilka się znalazło.

Dodatkowo kolega @ptaq dał pomysł, nie tyle zrobienia listy osób regularnie piszących, a pogrupowania różnych kont ze względu na ich treści. Pomysł lepszy niż mój pierwotny, dlatego zabrałem się do pracy. Dziś przedstawiam wam listę kilku grup i kont wartych obserwacji ze względu na ich tematykę.

Podróże


@anett-and-robby - Aneta i Robert. Para podróżników relacjonujących swoje podróże.

@napotem - Podróże po Polsce. Nic tylko obserwować i samemu ruszać w nasz wspaniały kraj

@imperfect-one - O podróżach i piwie. Konto do obserwowania przez prawdziwych piwoszy;)

Kulinaria


@grecki-bazar-ewy - Kulinaria wprost z rozpalonej słońcem Gracji

@dedarknes - Skoncentrowana apteczka zielarska dla każdego.

@kuchniabezvat - nowe konto z przepisami kulinarnymi.

Świat IT


@fervi - Treści związane z technologią informatyczną oraz programowaniem.

Fotografia


@ginas - Świetne zdjęcia z góry, czyli z nieba i w stronę nieba. O samolotach, balonach i polskich krajobrazach.
@pointtojoin - zdjęcia przedstawiające rożne rzeczy wraz z ciekawymi opisami.

Steem


@noisy - główne konto Krzysztofa Szumnego, czyli osoby najlepiej zatraconej w świecie steem.
@noisy2 - Drugie konto Krzysztofa zawierające wpisy po polsku i angielsku. Wpisy dotyczące kryptowalut i steem.

Kryptowaluty, Giełda i Pieniądze


@pibyk - Konto dotyczące hobby jakim jest kolekcjonowanie papierów wartościowych
@kryptoraport - Jak sama nazwa wskazuje, raporty dotyczące świata kryptowalut
@philk - Raporty, nowości związane z kryptowalutami w formie filmów.

Recenzje


@kebsik - Nowy użytkownik recenzujący filmy.

Ciekawostki


@geekweb - Codzienne ciekawostki z świata

Na teraz tylko tyle. Jak widać lista nie jest długa ze względu na zróżnicowanie tematów jakie pojawiają się na różnych kontach. Można też zauważyć, że mamy tutaj potężną niszę, jak mawiał Stachursky, w którą warto wpaść. Dużo jest miejsca dla ludzi, którzy chcą coś od siebie dodać do polskiej społeczności.

Dla przykładu ktoś może interesuje się historią. Wystarczy wejść na wikipedie i wpisać aktualną datę (dzień i miesiąc), sprawdzić jakie wydarzenia miały w tym czasie miejsce i opisać to w artykule. Np: dziś 14 października 1773 roku "Sejm Rozbiorowy powołał Komisję Edukacji Narodowej, pierwszą w Europie władzę oświatową o charakterze współczesnego ministerstwa oświaty publicznej" i już można napisać ciekawy artykuł na temat KENu. Proste, fajne i ciekawe ;)

Inna osoba może interesować się nowościami technologicznymi z świata GSM, wystarczy wejść na jakieś zagraniczne forum, zobaczyć nowości i napisać artykuł swoimi słowami. Kolejny ciekawy pomysł na pisanie ;)

Jaki widać nisza jest i trzeba ją zapełnić. Ja od dziś zaczynam już jedną zapełniać jak pisałem podczas przedstawienia się.
Powodzenia wszystkim. ;-)

PS:
Jeśli ktoś ma kogoś do polecenia do listy to dawać w komentarzach. Lista będzie po jakimś czasie kopiowana, zwiększana o nowe osoby oraz kategorie i udostępniana na nowo :)

Sort:  

Na ten moment dodałbym też:
@jakipatryk - nauka / fizyka (np seria "Przeładowanie IQ")
@koltci - ekonomia / filozofia / zagadki
@openart - inwestowanie / religia
@unknow - technologia (zestawienia najciekawszych linków)
@uzamkniete - kryptowaluty (seria "Analiza Techniczna")

@koltci też chciałam dodać ;) I jeszcze @xgrosz :)
Muszę się jeszcze zastanowić i pogrzebać na platformie ;)

Miło mi, że zostałem uhonorowany :-)

Dzięki za nominację, bardzo mi miło :) Pozdrawiam serdecznie ze słonecznej Grecji (nadal jest 25 stopni w cieniu) ;) :)

Może też kiedyś się załapię :)
Póki co będę obserwował.

Fajna ideea, będę podglądał zmiany :)

Masz moje Follow ciekawie Ci to wyszło czekam na ciąg dalszy

jacekw ma o tematyce Sztucznej (nie)inteligencji.

Aż mnie zmobilizowało do bardziej wytężonej pracy. Dzięki. U mnie wszyscy z listy FOLLOW

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62980.29
ETH 2631.01
USDT 1.00
SBD 2.82