You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM - Platforma przyszłości? Przykładowe zastosowania

in #polish6 years ago

Bardzo fajny artykuł. Mam nadzieje - zapewne jak każdy użytkownik Steem - że będzie się to wszystko rozwijać i będzie przybywać nowych ludzi. I tutaj mam pytanie, które mnie trapi.
Być może Ty lub któryś z czytelników będzie miał ochotę mi na nie odpowiedzieć.
Czy sądzisz, że twórcy z YT (głównie chodzi mi o polskich) zaczną przechodzić na Steemit/DTube/DLive ?
I jeśli tak, to co to spowoduje?
Oczywiście wiem, że kilku twórców z polskiego YT już tu jest, ale chodzi mi o ludzi z 100k subów i więcej. Domyślam się pewnych konsekwencji tego, ale jestem ciekaw zdania innych.

Sort:  

Zależy dlaczego mieliby przechodzić. Jeśli mówimy o kasie, to raczej będą siedzieć tu i tu. Nie ma zbyt wielu ludzi, którzy całkowicie porzucili Youtube.

To jedyny cel według mnie. Sam rozwijałem platformę na Dtube bardziej niż na Youtube, ale Dtube do niczego się nie nadaje i musiałem przekonać się na własnej skórze.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63914.63
ETH 2664.93
USDT 1.00
SBD 2.77