You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak właściwie zaczęła się moja przygoda z muzyką?

in #polish6 years ago

Kawał historii - gratuluję.
Co do Liroya, to był wtedy totalny szał, a gość był na samym topie. A taką mam historyjkę z nim związaną:
Były to czasy mojej podstawówki, Liroy grał gdzieś w okolicy koncert, a po koncercie nocował w hotelu w naszym mieście. Ja i kilku kumpli ( w tym jeden zagorzały fan rapu) urwaliśmy się z lekcji, by zobaczyć Liroya na żywo. Wbijamy pod hotel i drzemy japy - "LIROY! LIROY!" I tak chyba z pół godziny.
W końcu jeden ziomek z ekipy wyszedł na balkon i zaprosił nas do środka - poziom adrenaliny wystrzelił w górę, 4 piętra biegiem po schodach pokonaliśmy w kilka sekund :)
Dobiegliśmy na górę, na korytarzu przed pokojem stał ON - ówczesny król polskiego rapu.
Pogadaliśmy, z każdym z nas przybił piątkę, rozdał gadżety, złożył autografy i "do domu dzieciaki" (a raczej wracajcie do szkoły;) )
Po tym spotkaniu kumpel - fan rapu - nie mył ręki przez tydzień. Miał też, jako jedyny, długopis, którym Liroy złożył nam autografy (a, że Liroy wyszedł do nas prosto spod prysznica, to długopis po prostu "pachniał Liroyem").
Przez pewien czas po tym spotkaniu, co rano przed lekcjami, kumpel wyciągał długopis z woreczka i wąchaliśmy czy jeszcze "pachnie Liroyem"? - pachniał :)
Ach... to były piękne czasy :)
Pozdrawiam hej!

Sort:  

Oczywiście, sam wtedy miałem 10lat :) Hehehhe... Dobra historia :) I fajne zachowanie bo niektóre z dzisiejszych gwiazdeczek napuszyły by się jak paw. A to były piękne czasy kiedy leciał Dr. Alban i Scatman John :) Pamiętam!

Hej, @andzi76 napisał mi abym się do Ciebie w tej sprawie odezwał i w sumie to dobry pomysł bo widzę, że grasz na pekusji w zespole. Może pomyślelibyśmy nad jakąś wspólną kooperacją.

Podkładów perkusyjnych do hip-hopu jeszcze nie tworzyłem :) Chętnie spróbuję.
Pracuję trochę w Cubase, powinno się udać. Muszę się w końcu zalogować na czacie, i tam omówimy dokładniej temat, ale to po weekendzie, bo wkrótce jadę na koncert.
Co do hip-hopu, to miałem kilkukrotnie przyjemność (na próbie) pograć z gitarzystą pod rapowanie kumpla . Świetna zabawa i odskocznia od rockowego grania.

Nie ma mnie na czacie, jak coś to pisz pod postem jakiś komentarz czy coś albo wiadomość na insta czy @ [email protected] Dużo osób korzysta z tego programu. Podobno bardzo dobry. A widziałem właśnie ten koncert, i odległość... Cała Polska do przejechania :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44