You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza wizualna chleba

in #polish6 years ago

WOW!
Na podstawie jednego zdjęcia dokonałeś tak szczegółowej analizy, jestem pod ogromnym wrażeniem. Jak to mawiają - czapki z głów, i dziękuję za tak rzeczowe podejście do tematu.
Szkoda, że moim marnym głosikiem nie mogę Cię odpowiednio nagrodzić, ale może @grecki-bazar-ewy jako opiekunka tagu pl-kuchnia (jeśli pomyliłem osoby to przepraszam) mogła by podesłać post do wsparcia botem mmmmkkkk311?
A może ktoś na czacie wytłumaczy mi jak to zrobić samemu?

Wracając do tematu - SZACUN!

Sort:  

Nie pomyliłeś osób i na pewno zrobię co do mnie należy, będzie Wise czyli głos od @noisy a może i inna niespodzianka ;)
Bardzo się cieszę że powstała riposta do Twojego wpisu, pozdrawiam :)

Dziękuję, nie trzeba. Dopóki nie zrozumiem lepiej botów, poprosiłem MK o wykluczenie mnie.
Twoje miłe słowo jest wystarczającą nagrodą.

Szkoda że nie było możliwości analizy dotykowej, kilka rzeczy można by doprecyzować wtedy.

Wise to nie do końca bot, pewne osoby zaufane (znane w swojej dziedzinie) głosują głosem noisy (za darmo, nie trzeba płacić) używając protokołu wise

W jaki sposób to się odnosi do mojej wypowiedzi?

A, do bidbota :D Ogólnie jest bidbot, któremu płaci się za podbicie, ale część osób ma refundacje

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66057.55
ETH 2576.06
USDT 1.00
SBD 2.65