You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co się stało z pieniędzmi ze steema?

in #polish6 years ago

Ja tam w sumie nie rozumiem, czemu w ogóle są napięcia, nie przyszłoby mi do głowy, żeby kogoś hejtować za to, że właściwie wierzy mniej więcej w to samo, tylko pewne rzeczy trochę inaczej interpretuje, o ile on sam mnie nie atakuje :) No ale ja jestem ogólnie z tych bardziej liberalnych, co bardziej zawzięci pewnie by mi wytłumaczyli, że to dlatego, że za mało rozumiem ;)

Sort:  

co bardziej zawzięci pewnie by mi wytłumaczyli, że to dlatego, że za mało rozumiem ;)
A może ci bardziej zawzięci się mylą, czy to jest ważne jakiej wiary jest człowiek, czy to że czyni dobro. Nie rozumiem tego.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64916.21
ETH 3483.89
USDT 1.00
SBD 2.45