You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uwaga na Strimi !!! To nie nowy wykop a zakop !!

in #polish6 years ago

Ja nigdy ze Strimi nie korzystałem, ale skoro tak robią z linkami, że post wygląda jak Ctrl+C, Ctrl+V, to wolę nawet się tą podstronką nie interesować.

Sort:  

Bardzo proszę doczytaj czym jest Strimi, potem wysuwaj teorie....

To samo, co mowilimi chciałem napisać :)

Ale taka jest prawda. Przeglądasz sobie tagi na Steemit i widzisz posty, pod którymi są komentarze bota, który wykrył "podobny kontent" na stronie, którą podlinkowałeś. Wiem, czym jest Strimi i nie musisz mi tego mówić. Ja tylko mówię, że posty na Steemit od Strimi WYGLĄDAJĄ jak plagiat. Najpierw to ty naucz się czytać ze zrozumieniem!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61869.35
ETH 2414.51
USDT 1.00
SBD 2.63