MOJA REAKCJA NA ZACHOWANIE POSŁA JANUSZA SANOCKIEGO

in #polish6 years ago

Na Facebook od jakiegoś czasu działa akcja mająca na celu zaprzestanie hodowli zwierząt na futra. Oto link do strony: https://www.facebook.com/vivajutrobedziefutro/
Polega to na tym, że osoby uczestniczące w akcji wysyłają maile do posłów z prośbą o zaprzestanie hodowli zwierząt na futra. Poniższy screen przedstawia moją reakcję na nazwanie przez posła działaczki akcji "głupią", a działacza "durniem".
Mój mail do sanockiego.png
Z powiększeniem: https://steemit-production-imageproxy-upload.s3.amazonaws.com/DQmZWbb27YsAFpJUEuqxYjNuZbJCkXCe1uFUBxzcpeAGrsj
31230402_2128385914046878_6742799538615654466_n.jpg
JANUSZ sanocki pfu.png
Co sądzicie o zachowaniu posła Janusza Sanockiego? Napiszcie w komentarzu! Zapraszam też do wzięcia udziału w akcji Facebookowej.
Jeśli chcecie dodać coś od siebie do posła, jego mail: [email protected]

Sort:  

Nigdy nie chciałabym, aby w moim imieniu wystąpił taki "obrońca". Poniżej wszelkiej krytyki.

Szukasz okazji, aby kogoś po hamsku zbluzgać? List, który wysłałeś w żaden sposób nie wspiera akcji, zero argumentów choćby pośrednio nawiązujących do hodowli zwierząt futerkowych.

Ten konkretny list nie nawiązuje do hodowli, tylko do zachowania posła. Jak obywatel poczułem się w obowiązku reagować.

Co ja mogę napisać - chamstwo #ityle

Mam nadzieję, że za rok wyborcy też będą mieli go w du*ie. Posłowi na Sejm nie przystoi tak pisać. Mam nadzieję, że wyborcy go "docenią" przy urnach wyborczych, o ile będzie ubiegał się o reelekcję na kolejną kadencję.

Przy następnych wyborach posłów przypomnę tą sytuację najgłośniej, jak się da. :)

Polish Cleaners demokratycznie zadecydowało o zaflagowaniu tego posta ze względu na hejt i obelgi. Więcej o naszej działalności w poście wprowadzającym.

Jakie obelgi??? Jaki hejt??? Proszę mi odpowiedzieć...

"Nie ma pan prawa obrażać ludzi".
A ty masz prawo?
Może w końcu popatrzysz na siebie. Twoje przeklinanie i wyzywanie ludzi od kurw jest dobre i uważasz to za satyrę, ale jak ktoś ci powie - i to bardzo dobrze, bo twój email to brak jakiegokolwiek szacunku (dziwię się, że nie zgłosił cię jeszcze do sądu, a nie dziwię się czemu nie odpowiedział. Nikt na takie coś nie odpowie - może jak twój zakres wiedzy wyjdzie z podstawówki to się przekonasz dlaczego.) - to już jest źle i jak twierdzisz "on jest głupi". Weź dorośnij. Kiedyś ludzie nie mieli nawet czelności pisać do takich osób, a jeszcze takim językiem. A teraz jakiś dzieciak wypisuje bez jakiegokolwiek przemyślenia monologi do posłów. Brak słów.

Wiesz jaka jest różnica między obrażeniem prywatnej osoby w komentarzu, a obrażaniem osoby publicznej? W świetle prawa dosyć duża. ;) Jeśli o prawie dyskutujemy, bierzemy tylko prawo pod uwagę.

"dziwię się, że nie zgłosił cię jeszcze do sądu, a nie dziwię się czemu nie odpowiedział."

Za co ktoś ma mnie pozwać do sądu? Podrzucisz tu jakiś artykuł oprócz 212? Bo 212 dotyczy pomówień, czyli bezpodstawnego oskarżania kogoś o coś.
A czy ja napisałem, że nie odpowiedział? Otóż odpisał mi na maila. Jeśli mój zakres wiedzy jest dla ciebie niski, to proponuję samemu zapoznać się z prawem. Wtedy porozmawiamy. :)

"Kiedyś ludzie nie mieli nawet czelności pisać do takich osób, a jeszcze takim językiem."

Kiedyś była komuna, a teraz uwaga... WOLNOŚĆ SŁOWA! Komuna się skończyła i mamy prawo do pisania do posłów, a nawet do prezydenta! A co do języka... było tam jakieś przekleństwo? Bo wydaje mi się, że nie wypisałem tam dziwnych wiązek przekleństw, tym bardziej bez uzasadnienia jak to 6-letnie dziecko, które nagrało się na yt i mówiło, że "Andrzej Duda, to jest d*pa, w kraju będzie buda".

"A teraz jakiś dzieciak wypisuje bez jakiegokolwiek przemyślenia monologi do posłów. Brak słów."

Nieprzemyślane to są twoje komentarze. Jak ci brakuje słów, to kup sobie słownik języka polskiego, pozdrawiam.

Napisałem, że mail to brak szacunku, a nigdzie nie wspomniałem o przekleństwach w mailu.
Skoro nie wiesz o co chodzi, to ciężko żebym ci coś odpowiedział. Idź pokaż nauczycielowi od j. polskiego swój "oficjalny" list do pana posła. Na pewno Cię pochwali. Mam nadzieję, że pójdziesz i Ci wyjaśni, bo czego masz się wstydzić? I tak wypisujesz to w internecie i każdy może to zobaczyć, więc zachęcam.
Takich jak ty było wielu. Większość ma albo zniszczoną reputację i nigdy w życiu jej nie odbuduje, tak jak ty tutaj... albo za swoje gadanie i czyny siedzą w więzieniu.
Polecam przemyśleć zachowanie i zamiast wymyślać bezsensowne riposty ludziom, to w końcu popatrzeć na siebie i zacząć od swojego zachowania, bo daleko w życiu z takim podejściem nie zajdziesz i to Ci gwarantuję. Widocznie jeszcze sobie nie zdajesz z tego sprawy, ale to już nie mój problem. Tak jak mówiłem - karanych w sądzie takich jak ty jest wielu. Sam zdecyduj czy chcesz podążać tą drogą. Nie musisz odpisywać, bo w zasadzie to mój błąd, że dałem wciągnąć się w jakąś bezsensowną gadkę z dzieciakiem, który nie ma żadnego pojęcia o życiu, więc Cię zablokowałem. Miłego dnia.

LOL, ja to w środę właśnie pokazałem nauczycielce od polskiego. Śmiała się jak to czytała. Poza tym za maila, w którym się nikomu nie grozi, a pisze słowa "dupa" nie idzie się pod sąd. Reputację odbuduję. Wiem, jak. Na siebie popatrzyłem i powiem ci, że już podajże 2 dni temu rozmawiałem z kimś na steem.chat odnośnie wartościowego filmu i argumentów odnosząc się do filmu o sexmasterce i zrozumiałem, jaki błąd tam popełniłem. Szkoda, że mnie zablokowałeś bo tego nie zobaczysz. Też kończę dyskusję. Elo.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59933.20
ETH 3191.47
USDT 1.00
SBD 2.44