Sort:  

im bardziej czarna tym lepiej :)

o nieźle ;)

no przecież nie jestem rasistą... :) przynajmniej jeśli chodzi o herbatę HAHA

Zawsze zielona! :)

(Trafiła Ci się literówka w tagu artykuly)

Zieloną od czasu do czasu tez pijam ;)

(Dzięki, juz poprawione)

Fajny post i śliczne zdjęcia.
Bardzo lubię herbaty - przeróżne :)

Bardzo dziękuję :)

Herbatę piję rzadko... ale po Twoich zdjęciach zakupię kilka paczuszek. Ta ostatnia - poezja :)

Polecam, wg mnie warto ;) szkoda, że nie możesz poczuć jak one pachną :D

Ja również jestem miłośniczką herbat, rytuału ich parzenia oraz picia. Piję głównie zieloną, moja ulubiona to ta z kwiatem jaśminu. Lubię także białą, żółtą i Oolong.
Piękny wpis! :)

Super, to mamy coś wspólnego ;)

piękne zdjęcia!

Bardzo dziękuję :)

To ostatnie zdjęcie wizualnie skojarzyło mi się z karmą dla chomików ;) Choć chętnie bym spróbował takiej mieszanki.

Pewnie przez trawę widoczną na pierwszym planie)

ładnym językiem opisane, to co może wydawać się skomplikowane :) Dzięki przyda mi się w nowej pracy.

Dzięki za dobre słowo :)

Zdjęcia rewelacyjne!

Herbaty kiedyś u mnie królowały. Nadal mam dobrze zaopatrzona w nie szafkę, ale pijam częściej kawę. Ostatnio rozważam zakończenie mego romansu z ta ostatnia... W sumie nie mam powodów, bo w niczym mi nie przeszkadza jej konsumpcja. Ciekawa tylko jestem czy dałabym radę przerwać mój poranny rytułał (i przetrwać);)

Dzięki :) no ja pijam i to i to. Do śniadania herbatka, potem na drugie kawa i wieczorem znowu jakaś herbatka

Od kilku lat pijam jedynie herbatę owocową. przeważnie z róży, czasami zieloną.
Pozdrawiam.

O nieźle. Herbatki dobre są ;)

Temat rzeka :) U mnie to wygląda tak20180401_190144.jpg

Sporo tego ;) ja nigdy nie trzymam herbat wystawionych na działanie światła, niestety wpływa to niekorzystnie na walory smakowe

Dzięki za poradę. To co widzisz jest w zaciemnionym. Ale i tak nie wiedziałem, że tak to działa ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59634.64
ETH 2590.21
USDT 1.00
SBD 2.47