Sort:  

Skoro kaizen tak dobrze działa, to już boję się pomyśleć co by zrobił lean z odchudzanymi ;) Wszak (nomen omen) szczupłe zarządzanie.

Wydaje mi się, że można to podpiąć pod lean, ale musieliby się wypowiedzieć specjaliści w tym temacie ;)

ufff

całe szczęście, że nie mam takich wyzwań ....

Ja na szczęście też już nie ;)

Rozpoznanie problemu, samodyscyplina, działanie. :)

Pochwalę się, że mi udało się wyeliminować podjadanie wieczorami i wprowadzić porządne śniadanie. Kwestia przestawienia.

Hello pkocjan!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Pomysl stawiania malych celow mozna uzywac w kazdej dziedzinie zycia. Realizacja ich daje nam satysfakcje i pomaga okreslic prawidlowy kierunek.
Bardzo dobry post!!!

W zupełności się z Tobą zgadzam, małe cele są dobre w każdej sprawie, a duże potrafią zniechęcić. Dzięki za docenienie :)

Wuut zerknij mój post, dokładnie to samo napisałem swoimi słowami. Nigdy nie czytałem tej książki, sam sobie wytworzyłem taki standard i to jest klucz do sukcesu.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51