Darmowe tokeny BAT ~10 USD

in #polish6 years ago

Jak otrzymać darmowe tokeny?

Na wstępie chciałbym napisać, że otrzymane tokeny trzeba przekazać. Nie możemy ich dostać na własność. Do 90 dni muszą być przekazane innym.

Co to jest BAT?

Token Basic Atention Token znajduje się około 50 miejsca wg marketcap. Obecnie jego cena wynosi około 0,60 USD

Projekt stara się zoptymalizować rynek reklam w internecie, tak aby zyski z nich czerpali również oglądający reklamy. Z projektem związana jest przeglądarka Brave, w której całkowicie można wyłączyć reklamy. Coś jak wbudowany adblock. Twórcy chwalą się, że jest dużo szybsza niż inne przeglądarki.
Gdyby ktoś chciał dowiedzieć się więcej to odsyłam do filmu który nagrał @philk
Kryptowaluty - BAT Basic Attention Token czy warto inwestować?

Jak otrzymać tokeny?

Wystarczy zainstalować przeglądarkę Brave i w opcjach zaakceptować darowiznę.

Peek 2018-01-19 22-48.gif

Na ich blogu można przeczytać, że dostaje się równowartość około $5, ale ja dostałom ponad $10 co widać na powyższym gif-ie. Chcą w ten sposób rozdać około 1mln tokenów.

Co możemy zrobić z tokenami?

Niestety nie możemy ich zatrzymać. Możemy rozdzielić je pomiędzy twórców, którzy zweryfikowali swoje strony www. Możemy wypłacać im miesięcznie określoną wartość BAT, ustalając procent jaki dostanie określona strona. Kiedy wchodzimy na jakąś stronę która została zarejestrowana, wyświetla się ona na liście i możemy przekazać jej jakiś procent z puli BAT. Możemy np przekazywać 5 BAT miesięcznie i rozdzielać je procentowo pomiędzy twórców.

Dla przykładu, dwie wylistowane strony: ruby-programmer.pro, oraz cryptoreport.com

Podsumowanie

Biorąc udział w ich akcji promocyjnej nic nie tracimy, a możemy przy okazji wspomóc twórców. Moja strona to https://ruby-programmer.pro/, na którą można przekazać procent z tokenów które dostaniemy. Mam nadzieje, że ta mini reklama nie zdenerwowała nikogo.

Sort:  

Korzystam od prawie dwóch miesięcy, niestety po kilku dniach entuzjazm mój opadł. Nie korzystam na codzień z Brave, bo nie mam wtyczki grammarly, a bez tego mój angielski pozostawia więcej niż dużo do życzenia. Po drugie w ogóle nie wiem jak działają te płatności, co otworzę przeglądarkę, to mam inny termin następnej kontrybucji i żadnej poprzedniej. Zgłosiłem swój kanał na YouTubie ale to też chyba nie działa, nie moge nigdzie zobaczyć czy to jest klepnięte a mi jego nie umieszcza wśród dotowanych stron. Idea więc bardzo spoko, ale wykonanie pozostawia wiele do życzenia, z mojej perspektywy warstwa płatności nie działa

Ciekawe, narazie też nie wiem jak dokładnie działają te płatności. Liczę, że za miesiąc ubędzie mi z konta trochę tokenów. Chociaż wg tego co piszesz, to pewnie się przelicze.

A jak można dodać swoją stronę do ich programu ?

Trzeba się zarejestrować na stronie https://publishers.basicattentiontoken.org/ . Strona którą dodajemy musi być pod https://....., ale można to darmowo zrobić przy pomocy letsencrypt. Później trzeba potwierdzić, że jest się właścicielem. W moim przypadku (wordpress) ściągnąłem wtyczkę i wpisałem kod

Jeśli chcieli zwrócić moją uwagę na ich przeglądarkę, to nie ukrywam - marketing na mistrzowskim poziomie. Przeglądarka również zapowiada się o wiele wyżej, niż ponadprzeciętnie. Bardzo szanuję za politykę firmy i wyznawane wartości - myślałem, że będę chciał niczego więcej, niż Quantum a jednak.
Super wpis- cieszę się, że go znalazłem!

No właśnie korzystam z tego od wczoraj i całkiem, całkiem.
Ale widzę, że Ty oszukałeś system i zachowasz tokeny dla siebie. :D

Narazie testuje, ale nie wykluczam że część tokenów przekaże sobie.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93