You are viewing a single comment's thread from:

RE: Darmowe tokeny BAT ~10 USD

in #polish7 years ago

Korzystam od prawie dwóch miesięcy, niestety po kilku dniach entuzjazm mój opadł. Nie korzystam na codzień z Brave, bo nie mam wtyczki grammarly, a bez tego mój angielski pozostawia więcej niż dużo do życzenia. Po drugie w ogóle nie wiem jak działają te płatności, co otworzę przeglądarkę, to mam inny termin następnej kontrybucji i żadnej poprzedniej. Zgłosiłem swój kanał na YouTubie ale to też chyba nie działa, nie moge nigdzie zobaczyć czy to jest klepnięte a mi jego nie umieszcza wśród dotowanych stron. Idea więc bardzo spoko, ale wykonanie pozostawia wiele do życzenia, z mojej perspektywy warstwa płatności nie działa

Sort:  

Ciekawe, narazie też nie wiem jak dokładnie działają te płatności. Liczę, że za miesiąc ubędzie mi z konta trochę tokenów. Chociaż wg tego co piszesz, to pewnie się przelicze.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63643.10
ETH 2582.85
USDT 1.00
SBD 2.75