[PL] Witajcie! [ENG] Hello!

in #polish7 years ago

Cześć i czołem!

To mój pierwszy post tutaj i mam nadzieję, że nie ostatni. Na starcie wypadałoby jednak się przywitać z Wami wszystkimi - głupio przecież wejść na dobrą imprezę i nie powiedzieć ani słowa patrząc się w sufit.

Ekhm, ekhm <wdech/wydech>

Mam na imię Kamil, a w tym miejscu mówcie na mnie @pieronsky. Jestem cebularzem z natury, który chce jak najwięcej i jak najtańszym kosztem. Takie myślenie nauczyło mnie od najmłodszych lat przedsiębiorczości, z czego niewątpliwie się cieszę. O czym będę pisać w tym miejscu? Nie będę zamykać się na jedną tematykę, ale na pewno poczytacie tutaj o tanim podróżowaniu, technologicznych gadżetach bo płynie we mnie geekowska krew. Czasem lubię zrobić dobre zdjęcie i pochwalić się nim opinii publicznej, aczkolwiek żaden ze mnie profesjonalista. Interesuję się także polityką, jednakże to nie będzie moją główną tematyką. Ostatni rok przysporzył mi również zainteresowanie #crypto, aczkolwiek nie jestem mądry w tym temacie, więc będę słuchać innych, mądrzejszych niż ja. Myślę, że będę traktować to miejsce w formie bloga, gdzie mogę podzielić się dosłownie wszystkim - smacznego jedzonka również tutaj nie braknie. Jak widzicie poniżej, będę dodawać nieco zubożałą wersję angielskojęzyczną - mój angielski nie jest tak dobry jak bym tego chciał.

Thanks from the mountains :D #pdk

Hello everyone!

It's my first time here and I hope that not last. On first would be great if I introduce my self to all. As You know, it's bad idea to go into party and say nothing.

Ekhm, ekhm <inhale/exhale>

My name is Kamil and I am from Poland but here I am @pieronsky for You. I am enterprising so I like it - I want a lot even thought I haven't got much money. About what I will be writing here? It won't be one topic - I am multitasked :D
I am going to writing here about cheap travels, geek things and sometimes I will upload some photos. I am interested about politics, but it isn't great topic I mean. This place is going to be like my blog. I should to write, that my English isn't great, but Your eyes are here, so You know it. I hope that my post here will be occasion to improve my English skills. Please, be forgiving for me and my grammar. I try to be better!

Sort:  

witaj Kamil :D mysle, ze im wiecej bedziesz pisal i czytal po angielsku, tym bedzie lepiej - kolejny pozytywny aspekt udzielania sie na steemicie ;)
powodzenia!

Taki jest plan. Myślę, że wiele mi to pomoże :)

Witaj Kamilu. Powodzenia!

Dziękuję - mam nadzieję, że jeszcze tutaj zajrzysz :)

Hej, no i jak to sie mowi “good luck and have fun” ;-)

Thanks from the mountain! :D

Cześć! Miło Cię powitać w szeregach Steemian! Teraz czekamy na Twoje kolejne posty :)

Miło wiedzieć, że ktoś chce tutaj coś poczytać.
Będziesz mieć ku temu okazję.

Cześć Kamil. :)

Ukradłeś mi nick z pewnego forum o krypto, ale wybaczam :D
Mam nadzieję, że będziesz tutaj zerkać.

Hej, zaglądaj tutaj częściej :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Polak-Rodak! :) Dzięki za taką skondensowaną w jednym miejscu wiedzę - skorzystam.

Witaj i czekamy na ciekawe posty.

Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61555.74
ETH 2980.33
USDT 1.00
SBD 2.51