Podsumowanie minionego roku

in #polish7 years ago (edited)

Chciałbym podsumować wydarzenia z ubiegłego roku.

clock-2952731_640.jpg
Pixabay.com

Rok pełen sprzeczności


Rok 2017 był pełen sprzeczności. Coś wziął, coś przyniósł. Miałem trudny czas, ale także radosne chwile.
Natychmiast na początku roku przyszedł silny cios lub kilka. I zostałem przez dwa miesiące w niezdolności do pracy. Ale teraz czekam z niecierpliwością na narodziny mojego syna. Miałem więc wiele okazji do smutku i radości.

Rok kryptowalut


Z kryptowalutami zapoznałem się już wcześniej,ale w styczniu poznałem naprawdę wyjątkową społeczność Arbolet. Dzięki niej pogłębiłem swoją wiedzę, przestałem widzieć tylko bitcoina, ale także zacząłem dostrzegać inne kryptowaluty. Zacząłem interesować się innymi obszarami świata krypto i świata internetu. Dzięki tej społeczności mam teraz kilka altcoinów. Wprowadziłi mnie także w STEEM i Steemit.

Steemit


Lato było dla mnie naprawdę świetne. Spędziłem dużo czasu w pracy i miałem mało czasu dla rodziny, ale poznałem Steemita. Po prawie dwóch tygodniach oczekiwania moja rejestracja została potwierdzona i wszedłem do cudownego świata. Stałem się częścią internetowego miasteczka pełnego interesujących ludzi.

Czeska społeczność


Moje pierwsze kroki doprowadziły do czytania czeskich artykułów (najpierw do instrukcji z dzieła @Godfish'a) do czeskiego stawu, który jest pewną rzadkością w Internecie i Steemit. Piszemy, czytamy, komentujemy, nie używamy inwektyw i trzymamy się razem. Wspieramy się nawzajem i w razie potrzeby ciągniemy za jedną linę. I pomimo tego, że mamy różne poglądy i spojrzenie na świat. Wszyscy przywiązujemy rękę do pracy w walce o wzrost i rozwój czeskiej społeczności w Steemit.

Polska społeczność


Przyszedłem tu nieproszony. I na początku zrobiłem pewne faux pas. W końcu jednak wszystko zostało rozwiązane. I poznałem wielu wspaniałych ludzi. Dzięki Polakom zacząłem używać czatu Steemit, a dzięki niemu wiele się nauczyłem o Steemicie. Wskazówki @Lukmarcus'a, @Noisy'go, @Gandalf'a i innych są nieocenione. Być może będę w stanie spłacić tej społeczności wszystko.

@sndbox


Dzięki @Espoem znalazłem świetne przewodniki dla początkujących. Dzięki tym instrukcjom zacząłem lepiej się zapoznawać z Steemit. A dzięki zachęcie @Godfish'a zacząłem tłumaczyć te instrukcje na język polski. Mogę przybliżyć tę wspaniałą pracę @sndbox'u tym, którzy nie mówią po angielsku. Ponadto dużo się uczę i poznawam projekty, z którymi nie spotkałbym się.

W końcu


Jestem w Steemit przez sześć miesięcy. Zapoznałem wielu ludzi, których bym nie spotkał. Na przykład, biorąc udział w Projekcie Wsparcia Minnow, komunikuję po angielsku, a inaczej nie pomyślałbym o tym. Potrafię czytać artykuły z różnych branż i dyscyplin, których inaczej bym nie szukał. Mogę wspierać naprawdę dobrych autorów i czytać lub oglądać naprawdę dobre dzieła. Ponadto mogę spróbować tworzyć czegoś dobrego. Inne miejsce w Internecie nie oferuje mi tego, a w realnym świecie, przynajmniej gdzieś w pobliżu, takiego nie jest. Steemit zajmuje mi trochę czasu, ale ten czas nie jest zmarnowany. O wiele więcej mi Steemit daje. Daje mi możliwość bycia częścią czegoś wielkiego. Steemit jest rewolucyjny, zmienia wygląd kreacji w Internecie, i bezużyteczność sieci społecznościowych. Steemit to znacznie więcej i jestem bardzo zadowolony z tego doświadczenia.

ST

steemit pl.png

Jeżeli istnieje jakakolwiek pomyłka w tekście, proszę mnie poprawić.

Sort:  

Tak się zastanawiałem, czy lepiej by było dla mnie (czy kogokolwiek), żeby rok więcej dawał, czy zabierał - jak myślisz?

PS: pozwoliłem sobie resteem zrobić - mam nadzieję, że nie masz nic przeciw.

Pozdrawiam.

To zależy od tego, co daje i co bierze.
Gdyby dawał pieniądze i piękno, wszyscy by chcieli by więcej dawał.
Gdyby zabierał martwienie i zmarszczki, chciałby każdy by zabierał.

PS: Dziękuję, oczywiście, nie mam nic przeciwko. Wręcz przeciwnie, jestem bardzo szczęśliwy. ;)

Prawda, prawda - dobrze powiedziane.

PS: Cieszę sięTwoim szczęściem ;)

Dziękuję, ale w tej chwili jest to raczej wielka nerwowość.
Wszakże rodzę po raz pierwszy. :D

Gratulacje, i trzymaj tak dalej. Dużo wniosłeś do Polskiej społeczności, dobre artykuły o Steemit.

Dziękuję, postaram się. To nie jest moja zasługa, tylko tłumaczę i ponadto, nie sam.

A tym samym wnosisz coś pożytecznego. Dobra robota

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49