You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podsumowanie minionego roku

in #polish7 years ago

Tak się zastanawiałem, czy lepiej by było dla mnie (czy kogokolwiek), żeby rok więcej dawał, czy zabierał - jak myślisz?

PS: pozwoliłem sobie resteem zrobić - mam nadzieję, że nie masz nic przeciw.

Pozdrawiam.

Sort:  

To zależy od tego, co daje i co bierze.
Gdyby dawał pieniądze i piękno, wszyscy by chcieli by więcej dawał.
Gdyby zabierał martwienie i zmarszczki, chciałby każdy by zabierał.

PS: Dziękuję, oczywiście, nie mam nic przeciwko. Wręcz przeciwnie, jestem bardzo szczęśliwy. ;)

Prawda, prawda - dobrze powiedziane.

PS: Cieszę sięTwoim szczęściem ;)

Dziękuję, ale w tej chwili jest to raczej wielka nerwowość.
Wszakże rodzę po raz pierwszy. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59417.60
ETH 2672.31
USDT 1.00
SBD 2.44