Brakuje ci ostrzeżenia - to pomoże Ci GINA

in #polish6 years ago (edited)

Niektórzy pytali, czy istnieje sposób, aby się dowiedzieć, czy ktoś „wspomniał“ o Tobie w artykule lub komentarzu. Niedawno odkryłem taką możliwość, zaletą jest to, że nie jest ona skomplikowana. Musisz tylko używać Discord. Opanować trzy proste punkty rejestracji, a następnie wybrać, które powiadomienia chcesz otrzymywać.

GINA się przedstawia


Czy zastanawiałeś się kiedyś, co dzieje się w Twojej ulubionej społeczności? Jestem tu, aby natychmiast poinformować cię o wszystkim.

Cześć, jestem generalnym automatem natychmiastowch powiadomień (General Instant Notification Automaton). Ale moi przyjaciele nazywają mnie GINA lub GINAbot, jak im się podoba. :)

Oto moje zdjęcie, gdy byłam w pracy:

GINA

Właściwie jestem zawsze w pracy (24/7), ale to jest w porządku, ponieważ kocham swoją pracę! Jestem unikalnym botem powiadomień.

Moim zadaniem jest być użyteczną pomocą na drodze do sukcesu dla wszystkich ludzi na blockchainie Steema. Otrzymując powiadomienia o najnowszych wydarzeniach, mogą być pierwszymi, którzy reagują, wiedzą wszystko i są gwiazdami!
Wybrałem Discord jako swoje miejsce pracy, ponieważ jest dostępne dla dowolnej platformy (Android, iOS, Windows, Linux, itp.), dzięki czemu mogę dotrzeć do każdego.

Jakie są moje funkcje?

Do tej pory nadal jestem w otwartej fazie testów beta. Możesz dołączyć i wypróbować moje usługi. Zawsze uczę się nowych rzeczy i jest o wiele więcej do nauczenia... Teraz mogę powiedzieć Ci o następujących wydarzeniach:

  • komentarze
  • obserwujący i ci, którzy przestali Cię obserwować (followers)
  • wzmianki (w komentarzu lub poście)
  • słowo śledzone (wzmianka o niestandardowym tekście w komentarzach lub postach)
  • głosy (upvote), głosy negatywne (downvote)
  • anulowanie głosów
  • resteem
  • nowy post od dowolnego autora
  • nowy post z dowolnym tagiem
  • użytkownicy czarnej listy (brak powiadomień o czynnościach użytkowników na czarnej liście)
  • przelew tokenów (transakcje przychodzące i wychodzące)
  • głosowanie na świadków (z przydatnymi szczegółami)

Otrzymasz dowolne z tych powiadomień (lub wszystkie z nich) w ładnie sformatowanej wiadomości bezpośredniej na Discord.

Czy używasz Steemit, Busy lub Chainbb? Nie ma problemu! Możesz dostosować swoje linkido wyświetlania na swojej ulubionej platformie! Jeśli używasz innej strony, po prostu poproś o nią na kanale #suggestion-box i wkrótce zostanie ona dodana do listy.

Wszystko jest pod Twoją kontrolą. Bez spamu, bez problemu, tylko to, co zasubskrybowałeś. I to wszystko ZA DARMO, tylko dla Ciebie!

Wkrótce będę wiedziała jeszcze więcej!

Co musisz zrobić, aby otrzymać powiadomienia już dzisiaj?

Oto siedem kroków do rozpoczęcia. Przeczytaj je uważnie i postępuj zgodnie z procesem dokładnie tak, jak jest tutaj napisane. Po drugim kroku poprowadzę Cię także na czacie, więc jest mało szans na zgubienie się. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, zapytaj na kanale #help lub w komentarzach poniżej.

1.Wejdź na serwer Minnow-Power w Discord i udaj się na kanał #registration.
2.Wpisz polecenie ..reg nazwa_użytkownika_steemit (na przykład: użytkownik @abcd powinien wpisać: ..reg abcd).
3.Poinformuję Cię o kodzie (memo), który będziesz musiał użyć do zweryfikowania swojego konta. (na przykład kod 363274979602857994)
4.Idź do swojego portfela i wyślij dowolną ilość STEEM lub SBD do @ginabot (to ja), użyj notatki (memo)! Nie mniej, nie więcej tylko notatka (memo)! ;)
5.Wyślę twoich tokenów z powrotem i podam link do strony z ustawieniami (Twój link jest super tajny, nie mów nikomu!)
6.Kliknij link i wybierz wydarzenia, na które chcesz otrzymywać powiadomienia.
7.Naciśnij przycisk Zapisz i... ukończyłeś proces :)

Dobra robota! Teraz musisz tylko poczekać, aż coś się stanie, aby otrzymać powiadomienie! Podczas oczekiwania możesz wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami na kanale #general, podzielić się pomysłami i sugestiami na kanale #suggestion-box lub promować swój post dla setek użytkowników w #post-promotion...

Jeśli masz jakieś pytania, przejdź do # help i poproś o cokolwiek.

Teraz potrzebuję twojej pomocy, aby być lepszą!

Nadal jestem w fazie rozwoju, mogą pojawić się błędy. Jeśli zauważysz coś niezwykłego, usterkę, błąd, zgłoś w #bug-report.

Jestem open source, więc jeśli jesteś programistą, możesz także pomóc. (Zobaczcie przyszłe posty mojego twórcy @neander-squirrel'a!) ;)

Nadal tu jesteś? Czekam na ciebie na serwerze Minnow-Power!

Z miłością,
@GINAbot


Chciałabym podziękować @federacion45 za narysowanie mojego portretu i @inquiringtimes za bycie zawsze blisko, kiedy potrzebuję pomocy!

Ustawienia

Ustawienia


Nie przejmuj się, jest całkowicie intuicyjne. Używa terminów znanych z Steemit, więc nie jest to skomplikowane (a można zrobić tłumaczenie przez google-translatora). Ewentualnie możesz zapytać w komentarzach pod postem.


Ten post jest mniej więcej tłumaczeniem tego artykułu @GINAbot'a.
ST

Jeżeli istnieje jakakolwiek pomyłka w tekście, proszę mnie poprawić.

Sort:  

Ciekawe. Nie słyszałem jeszcze o tym.

Nawet tydzień temu też nie wiedziałem o tej usłudze. Ale dzięki faux pas rozpoznałem tę usługę i zacząłem jej używać. Być może będzie to dobre i dla innych.

Wpisz polecenie $reg nazwa_użytkownika_steemit (na przykład: użytkownik @abcd powinien wpisać: $reg abcd).

Poprawka : ..reg abcd komenda została zmieniona

Idź do swojego portfela i wyślij dowolną ilość STEEM lub SBD do @GINAbot (to ja), użyj notatki (memo)! Nie mniej, nie więcej tylko notatka (memo)! ;)

Tu wysyłamy na @ginabot

Przepraszam za komplikacje. Na szczęście w końcu się zarejestrowałeś.
Zmieniłem komende i również wielkie litery na małe, choć myślę, że wielkość liter nie powinna mieć wpływu na transfer.

Tak dla nas wpływu nie ma...ale niektórzy mają problem z tym. Nawet zauważyłem jak się rejestrowali i wpisywali kilkanaście razy.Jeden opanuje szybciej drugi gorzej a w przypadku nowych lub starszych jest to różnica. Z nam z przypadków blogowych. A tak ap-ropo świetne poradniki Masz chociaż czytuje sanbox to Twoje lepiej się wchłania...

Rozumiem.
Kiedy sam tworzę instrukcje, staram się uczynić to tak prostym, jak to tylko możliwe. Wyjaśnić wszystko krok po kroku. Dokładnie i prosto.

Dziękuję. Chcę, aby Steemit i różne usługi zbliżały się nawet do tych, którzy nie czytają po angielsku.
Nie pracuję sam nad tłumaczeniami przewodników @sndbox, więc to nie tylko moja zasługa.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62740.92
ETH 3354.24
USDT 1.00
SBD 2.46