You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje Boże Narodzenie na greckiej wyspie Korfu.

in #polish7 years ago

Dopiero teraz wygrzebałam twój post, nie wiem jak mógł mi umknąć:/ jak zawsze spora dawka informacji, śpiewanie tej jednej kolędy mnie zaciekawiło, ale jak to? jak bardzo długa jest ta kolęda? Niesamowite.
(Odnośnie tych statków dekoracji w domach zauważyłam że w takich nadmorskich miejscowościach jest ich sporo, wiele domów czy knajp jest stylizowanych wnętrzami marynarskimi, sama mieszkam w takiej miejscowości i tutaj w każdym domu na parapetach stoją pokaźne masztowce, niestety albo stety Anglicy ich jeszcze nie dekorują 😉 choć w barach typu fish&chips czy innych knajpach takowe się znajdują świecące i błyszczące )😉

Sort:  

Dzięki :) Mi też czasami zdarza się wygrzebać jakiś ciekawy post na ostatni dzwonek żeby zagłosować, zdarza się, aczkolwiek staram się śledzić nowe posty codziennie. Jest coraz więcej użytkowników a co za tym idzie coraz więcej postów.
Grecka kolęda jest długa, to fakt. Jednak inne zwrotki śpiewa się na Boże Narodzenie, inne na Nowy Rok a pozostałe 6 stycznia.
Oświecone statki w Anglii ? To ci sensacja... dobrze wiedzieć że są nie tylko w Grecji :) To mi się podoba na Steemit że często można się czegoś nowego dowiedzieć :)

Tak w okresie świątecznym wszystko się świeci i błyszczy, ale tak jak napisałam w mojej nadmorskiej miejscowości, ale nie widziałam w innych miastach wystroju marynarskiego co zapewne jest spowodowane tym, że dana miejscowość nie leży nad morzem....

Tak, to na pewno ma znaczenie. Grecja jako kraj wyspiarski i właściciel największej floty jest bardzo związana z morzem. Jeszcze raz dziękuję Ci za nowe dla mnie informacje bo nigdy nie słyszałam o "świątecznych statkach" poza Grecją :)
PS. A może to Grecy prowadzą te lokale ze statkami ;) :P

Nie sądzę, napewno Włosi i Anglicy, mamy sporo włoskich restauracji i typowych angielskich z popularnym english breakfast oraz te bary z najlepszym fish &chips, które na marinie smakują niepowtarzalnie...

Czyli trzeba zaplanować statek w ogrodzie na następne Boże Narodzenie ;)
Dziękuję za interesującą rozmowę :)

Haha mozna spróbować :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57367.79
ETH 3098.11
USDT 1.00
SBD 2.32