Nie udało się w 2017 - Zrobię to w 2018

in #polish7 years ago (edited)

365 dni w roku to dość dużo, aby coś zmienić, a jednocześnie jak mało by realizować swoje postanowienia, które niekiedy wymagają korekty z całego życia.

Codzienna rutyna niekiedy cię zabija, powoduje że Twoje życie nie ma sensu, nic nie wychodzi, wszystko zaczyna się walić, stoisz na końcu czarnego tunelu i błądzisz. Czy dajesz z siebie tyle ile przysłowiowa fabryka wyciągnie, czy może obijasz się na własnej taśmie produkcyjnej, co chwilę zawieszając się - i dopiero wtedy masz możliwość zobaczenia pomarańczowej lampki. SOS. Maszyna stoi, Ty stoisz... Produktywność dzisiejszego dnia nie kalkuluje się z wydajnością. Odchodzisz od postanowień, rzucasz nimi w kąt. W ten sposób cel z 2016 nie został zrealizowany w 2017. I znów nie udało się zrzucić dodatkowych kilogramów. Z czego to wynika? Z poniesionej klęski? Przecież ona może być droga do sukcesu, wystarczy odpowiednio podejść i wyciągnąć odpowiednie wnioski, wtedy napewno staniemy się dzięki niej silniejsi.

JAKI BYL 2017?

Napewno dla każdego z nas rok 2017 był inny, pełen wrażeń, przygód, niespodzianek, nowych doświadczeń, rozczarowań czy zawodów. Za kilkanaście godzin pożegnamy "stary" 2017 a przywitamy hucznie w szampańskim nastroju, obok tych, których kochamy "nowy" 2018.
Wielu z nas wejdzie z postanowieniami:
" nowy rok - nowy ja"

#wizja# #cele# #postanowienia# #forma# #motywacja# #pewnoscsiebie# #milosc# #szczescie# #autentycznosc# #zmiany# Jest tego tak dużo! Jak bardzo inne było twoje życie rok temu? Czy naprawdę, żeby coś zmienić potrzebujesz "kopa" pod nazwą 1wszy stycznia?
@tapioka "Myślę też, że noworoczne postanowienia nie wychodzą dlatego, że gdzies tam w głębi nie wynikają z prawdziwej chęci zmiany. Jeśli ktoś chce naprawdę coś zmienić, to po prostu to zmienia, a nie czeka do nowego roku" .
Chyba w tym cały majstersztyk wyprowadzania zmian. Tyle list i prób, a po niedługim czasie i tak wszystko w łeb.

"Zatrzymaj się na chwilę, odetchnij pięknem świata, zatrzymaj się na chwilę i pomyśl poco żyjesz" ?!

Wielu z nas wybiera drogę na skróty. Skoro nie udało mi się tego dokonać w 2017 osiągnę to w 2018. "Nowy Rok - Nowa Ja" bla, bla, bla

Sami wywołujemy u siebie stres, ponieważ czujemy, że musimy coś zrobić. Musimy. Ja już tak nie czuję. "Oprah Winfrey"

  • Ja też nie.
  • A Ty?

Nie chcę zmieniać niczego, nie mam żadnych postanowień. Wiem kim jestem i odkryłam swój cel życia. Dziś mogę powiedzieć, że wszystko dzieje się dla nas, nie nam.

Miej swoje samowsparcie - i bądź jego największym fanem, a odkryjesz swój sukces - to dzięki niemu jestem tu i teraz, w zgodzie ze swoimi przekonaniami, wartościami, rozwijaj się, wspieraj siebie, żebyś mógł powiedzieć, że twoim sukcesem będzie nie żałowanie niczego. Nie musisz nic robić, nikt nie zmusza cię do robienia tego, czego nie lubisz... A teraz tylko wdrożyć ten sposób myślenia do swojego życia... Czasami wystarczy zrobić krok do tyłu, aby później zrobić dwa do przodu. Wszystko ma swój cel.

Nasze plany, czy postanowienia niekiedy też często dotyczą bardzo osobistych spraw, wtedy również bardzo ważne jest, aby to zadanie powierzyć jeszcze komuś, a nie tylko sobie.

Życzę Wam, aby postanowienia na 2018 udało Wam się zrealizować, albo przekuć w nawyk. Żeby Waszym "must to do" było wszystko to co obraliście sobie za cel. Bo to ty jesteś odpowiedzialny za swoje życie. Nie jest łatwo pozostać nie wzruszonym podczas katastrofy, a tym samym dobrać odpowiedni filtr do filtrowania swoich decyzji.

W momencie kiedy zaczynałam pisac ten post w tagu #polish# pojawił się post @rafalski 'ego odsyłam was do lektury
https://steemit.com/polish/@rafalski/dlaczego-postanowienia-noworoczne-sa-bezcelowe

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO YORKU

Sort:  

Ja od siebie mogę dodać się, że w następnym roku postaram się zarobić tyle (niekoniecznie na steemicie), żeby kupić i wypić na następnego sylwestra razem z moją ukochaną żoną prawdziwego Moeta i bawić się na balu. W tym roku NOT razem z ukoachanym synkiem i jedynie pikolo.

Życzę Ci tego bardzo bardzo mocno! Wszystkiego dobrego dla Was w Nowym Roku 🥂 złóż życzenia żonie i synkowi
Pozdrawiam

Dziękuję bardzo, wszystkiego dobrego w 2018, dla Ciebie i wszystkich Twoich bliskich

Dziękuję za ten post.

Sam nie wiem, czy warto robić postanowienia noworoczne, czy jest to bezcelowe, może dlatego, że sam dokonuję postanowień w każdy inny dzień roku i nadaję im rangę dużej ważności (z małymi postanowieniami na każdy dzień jest mi łatwiej, niżz "byczym" postanowieniem na cały rok, czy na całe życie).

Pozdrawiam i życzę najlepszego na 2018 rok :)

Piotr.

PS: ładna fotografia, może wrzucisz na foto-zabawę?, którą znajdziesz u mnie na feed.

Cześć Piotr dzięki za komentarz :)
Dla Ciebie również Happy New Year oraz szampańskiej zabawy do białego rana.
Z przyjemnością wezmę udział w zabawie foto

Dziękuję za życzenia :) i też szampańskiej do bałego rana dnia trzeciego nawet ;)

Z tą do rana to wyluzowałem - od wieku 16 lat, kiedy to po 24tej i po "fireworks" zacząłem chodzić spać, a wcześniej, to może ze trzy razy, jak rodzina była i filmy fajne przez nockę .
Taki mam od tego czasu folklor noworoczny - nudny ;)

A i jeszcze jedno spełnienia marzeń i realizacji wszystkich planów życzę

Wrzuć to w temat Tygodnia. Dobrze się wpasowuje :)
Pozdrawiam

Tekst opublikowałam wczoraj, tematy weszły dzisiaj, nie wiem czy się pisze na to ;)

Myślę, że tak. Najwyżej @lukmarcus Cię skoryguje.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58805.73
ETH 2642.82
USDT 1.00
SBD 2.45